معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: تا پایان سال تعداد زیادی از آموزشگاه‌های آزاد استان که دارای شرایط مطلوب باشند، گواهینامه اعتبارسنجی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 05 October 2015
تابناک بوشهر: احمد لیروای ظهر امروز در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: درصد قابل‌توجهی از مهارت‌های استان توسط آموزشگاه‌های آزاد به متقاضیان ارائه می‌شود.

لیراوی در این نشست بر لزوم حمایت از بخش خصوصی در راستای ارتقای مهارت‌آموزی در جامعه تأکید کرد و گفت: تا پایان سال تعداد زیادی از آموزشگاه‌های آزاد استان که دارای شرایط مطلوب باشند، گواهینامه اعتبارسنجی دریافت می‌کنند.

وی بابیان اینکه فعالیت آموزشگاه‌ها آزاد فنی و حرفه‌ای در استان به وضعیت اشتغال نیز کمک می‌کند، افزود: با توانمندسازی جوانان و علاقمندان به فراگیری مهارت توسط آموزشگاه‌های آزاد در راستای اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی کشور گام خواهیم برداشت.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اظهار داشت: کارآموزان همانند میوه‌هایی هستند که توسط آموزشگاه‌های آزاد به بازار کار تحویل داده می‌شوند، پس باید دقت کنید با بالاتر بردن کیفیت آموزشی، نیروی وارد شده به بازار کار توانمند و در جهت کار در صنایع مطلوب باشد.

لیراوی خاطرنشان کرد: پوشش بیمه‌ای و لزوم حذف آموزش‌های موازی و ضرورت اعطای تسهیلات به آموزشگاه‌های آزاد از جمله مسائل و مشکلات مربوط به این بخش است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات برطرف شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار