مسئول مرکز اطلاع‌رسانی معاونت سیاسی سپاه:
علی بیگدلی: نیت پلید دشمن این است که با راه‌اندازی مک‌دونالد در بدنه نظام نفوذ پیدا کرده و آن طوری که می‌خواهند سیاست غلط خود را ساری و جاری کنند./ کسانی که پشت میز خطابه مجلس قرار گرفتند و گفتند هسته‌ای که بخواهد هستی ما را به باد بدهد نمی‌خواهیم، اینها یا شعور نداشتند یا غرض داشتند.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 03 October 2015
تابناک بوشهر: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم دنیا و بزرگ‌ترین اندیشمندان کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که علت استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال ولایتمداری مردم است.

 علی بیگدلی صبح امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان و بازنشستگان سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار داشت: محبت، معرفت، اطاعت، تسلیم و نصرت از مهم‌ترین مؤلفه‌های ولایتمداری است.

وی یادآور شد: خیلی از بزرگان در مسیر ولایت بودند، اما ذوب در ولایت نبودند و نابود شدند.

بیگدلی با اشاره به اینکه عده‌ای از خواص در برهه‌ای از زمان کاری کردند که شخصیتی مثل امام علی(ع) گریه سر داد، خاطرنشان کرد: برای ولایت باید از آبرو مایه گذاشت، برخی فضای جامعه را به سمتی می‌برند تا مردم را از ولایت جدا کنند.

وی افزود: در فتنه 88 فتنه‌گران با آبروی نظام بازی کردند و اگر بصیرت مردم، حضور در عرصه و تدبیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری و ولایت نبود، دشمنان به هدف خود که براندازی نظام بود، دست می‌یافتند.

بیگدلی تصریح کرد: همه مردم دنیا و بزرگ‌ترین اندیشمندان کشورهای غربی به این نتیجه رسیده‌اند که علت پابرجا بودن نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال ولایتمداری مردم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به‌طور دقیق بر مذاکرات نظارت داشتند، یادآور شد: مقام معظم رهبری مذاکره را تائید کردند و برخلاف گفته برخی‌ که حضرت آقا راضی به مذاکره نیستند، چنین نیست، ما اهل منطق و گفت‌وگو هستیم و دین ما دین منطق و گفت‌وگو است، حضرت آقا مذاکره را تائید و حمایت کرده است.

بیگدلی افزود: این را نباید فراموش کنیم که نیت دشمنان از برگزاری مذاکره و از نزدیک شدن با ما چیست؟ اینکه برخی می‌گویند وقتی تحریم‌ها برداشته و مذاکره نهایی شود، فضای بسیار زیبایی در مملکت ما حاکم می‌شود این تفکر، تفکر غلطی است.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تعداد 5 هزار اندیشکده و موسسه فکری در دنیا وجود دارد که بیش از 1800 اندیشکده و موسسه از آنها در آمریکاست که از این تعداد نمی‌توان یک اندیشکده پیدا کرد که در آن کمیته‌ای برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در آنجا تشکیل نشده باشد.

وی افزود: کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا با سه راهبرد نافرمانی مدنی، جنگ رسانه‌ای و نفوذ نظام شوروی را از هم پاشیدند، اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که مواظب نفوذ دشمن باشید، به این خاطر است.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی به دنبال این هستند تا مک‌دونالد در ایران راه‌اندازی شود، افزود: مک‌دونالد 35 هزار شعبه در 170 کشور دنیا دارد و هدف آنها از بین بردن تفکر ماست و می‌خواهند کاری کنند که ما از مقاومت، ایستادگی، جبهه و شهادت‌طلبی دست‌ برداریم.

بیگدلی تأکید کرد: نیت پلید دشمن این است که با راه‌اندازی مک‌دونالد در بدنه نظام نفوذ پیدا کرده و آن طوری که می‌خواهند سیاست غلط خود را ساری و جاری کنند.

بیگدلی بیان داشت: دولت، ملت، مسئولان و... باید تلاش کنیم جلوی نفوذ دشمن گرفته شود، زیرا هدف اصلی دشمن ساقط کردن نظام است.

بیگدلی تصریح کرد: کسانی که پشت میز خطابه مجلس قرار گرفتند و گفتند هسته‌ای که بخواهد هستی ما را به باد بدهد نمی‌خواهیم، اینها یا شعور نداشتند یا غرض داشتند.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در زمان جنگ سیم‌ خاردار نداشتیم، وقتی نگاهمان در بعد نظامی جهاد اقتصادی بود، گلوله را به شهاب سه ارتقاء دادیم و ناو و... در سایه اقتصاد مقاومتی کسب کردیم.

وی افزود: ایران سمبل مقاومت است، یکی از اهداف دشمن تخریب وجهه ایران به‌عنوان یک الگوی اسلامی در کل دنیاست و سران برخی از کشورهای عربی به خاطر ترس از دشمن نمی‌توانند حرف خود را بزنند.

بیگدلی با اشاره به اینکه نگاه برخی از افراد داخلی به غرب است، خاطرنشان کرد: مرکز امنیت آمریکا در گزارشی اعلام کرده است که با سرمایه‌گذاری روی توافق هسته‌ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت آمریکا از فعالان حامی اصلاحات در ایران بود.

وی افزود: چنانچه میلیاردها دلاری که بعد از تحریم‌ها آزاد و وارد کشور شود، اگر مدیریت نشود هیچ فرقی نمی‌کند که مذاکرات صورت گرفته یا خیر، پس مدیریت صحیح در کشور الزامی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار