دبیر قرارگاه خاتم‌الاوصیای خراسان شمالی:
دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) خراسان شمالی گفت: استاد «نادرطالب‌زاده» الگوی مناسبی برای فرمان جهاد تبیین است که این روزها بارها اهمیت آن توسط مقام معظم رهبری عنوان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ 02 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سیدمحمد افشین‌فر در مراسم پاسداشت استاد «نادر طالب‌زاده» که در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: شخصی که چهار دهه از عمر بابرکت خویش را مشغول مبارزه با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی یعنی استکبار آمریکایی و صهیونیسم گذراند استوانه جدی در مسیر انقلاب اسلامی است.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این چریک رسانه‌ای دارای فهم اکمل از انقلاب اسلامی این بود که اصالت فکری و فرهنگی را در انقلاب اما خمینی (ره) را عمیقاً درک و باور کرده بود.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد با اشاره به مبارزات گسترده مرحوم طالب‌زاده در عرصه نبردی که در آن احساس تکلیف کرده بود خاطر نشان کرد: این مجاهد فرهنگی و هنری علاوه بر تجهیز خود به آخرین علوم و ابزارهای مدرن میدان این مبارزه را در مقیاس جغرافیای عالم ترسیم کرد.

 

تعلیم جهان‌اندیشی امام به نسل جدید انقلاب بخشی از مأموریت طالب‌زاده بود

 

وی در ادامه افزود: امروز انقلاب اسلامی در مسیر تمدنی خود به ستاره‌هایی از این دست نیاز جدی دارد و نقش این پژوهشگر در جهان تبیین ضروری است.

 

حجت‌الاسلام افشین‌فر گفت: نقش ویژه سردارانی چون طالب‌زاده در صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان این روزها غیرقابل کتمان است.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) خراسان شمالی بیان کرد: شخصیت‌های فرهیخته‌ای مانند طالب‌زاده را باید جز فتوحات و سرمایه‌های بزرگی انقلاب اسلامی برشمرد.

 

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به ابعاد دیگر شخصیت استاد طالب‌زاده اظهار داشت: چهره‌های مولد برای انقلاب و فرآوری شده توسط تفکر والای امام خمینی (ره) زبان گویای بیان منطق و گفتمان انقلاب اسلامی در جهان است.

 

وی یکی از خدمات ارزشمند استاد طالب‌زاده را تعلیم جهان‌اندیشی امام به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: آدم‌هایی مانند این شخصیت ارزشمند از برج دیده‌بانی ولی‌فقیه به انقلاب نگاه می‌کنند.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) خراسان شمالی بیان کرد: شناسایی بچه‌های مؤمن به انقلاب اسلامی در سراسر دنیا و اتصال و ارتباط آن‌ها با ام‌القرای جهان اسلام یک خدمت ارزشمند از مرحوم طالب‌زاده بود.

 

طالب‌زاده از زرق و برق گمراه کننده رسانه عبور کرد

 

حجت‌الاسلام سید محمد افشین‌فر تصریح کرد: ایجاد حریم امنیتی و تلاش حداکثری در رساندن صدای دلدادگان مکتب امام خمینی (ره) یک از اهداف وی از فعالیت بین‌المللی بود.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد با تاکید بر نقش سازنده طالب‌زاده در پرده‌برداری از فتنه و توطئه مظلوم‌نمایی و وارونه‌نمایی سردمداران خبیث آمریکا از حوادث یازده سپتامبر در جهان خط بطلان وی بر هژمونی استکبار بود.

 

وی ضمن تشریح رفتارهای سازنده استاد طالب‌زاده در تبیین افول آمریکا که با مقاومت شبهه روشن‌فکرهای داخلی هم مواجه بود، گفت: این مسئله مورد اشاره بسیاری از اندیشمندان این کشور نیز هست.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) خراسان شمالی تصریح کرد: جز معدود فعالین رسانه‌ای که به سبک و سیاق سیدمرتضی آوینی از زرق و برق گمراه کننده رسانه عبور کرد و خاک‌آلوده‌های پابرهنه‌ای که عَلَم به دست گرفتند تا جاهلین مدرن نتواند چشم‌ها و گوش‌ها جوانان را از حرف‌های سخیف پر کند و سراغ بچه بسیجی‌های پابرهنه جای جای ایران زمین رفت.

 

حجت‌الاسلام سیدمحمد افشین‌فر تاکید کرد: این جنس تفکر که کار از دست همین‌ها (پابرهنه‌ها) برمی‌آید وقتی سراغ پابرهنه‌ها می‌روی چون حرف امام را پذیرفته‌اند و طاغوت را نمی‌پیرند و از تشریفات طاغوت گونه به دور هستند و به کلام امام باور قلبی پیدا کرده‌اند.

 

استاد حوزه علمیه بجنورد بیان کرد: جنس کارهای تربیتی نادر طالب‌زاده در پرورش نسل جدید پیرو خط امام و رهبری در مشی و منش حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد با اشاره به نقش مخرب برخی خناسان در ایجاد مانع در راه رسیدن حرف انقلاب به گوش انسان‌های آزاده در سراسر جهان و مبارزه مخلصانه مرحوم طالب‌زاده با این جماعت بیان کرد: نقش سازنده وی در رساندن پیام انقلاب اسلامی با جد و جهد و استفاده از ابزار رسانه و هنر این روزها مانند روز روشن است.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) خراسان شمالی افزود: در جنگ اراده‌ها و تقابل مستقیم جریان ایمان و نفاق استاد طالب‌زاده در خط مقدم بود و در مقابله اصلی و جنگ آخرالزمانی با استکبار و صهیونیست هم نقش خود را یافته بود و تا آخرین نفس مبارزه کرد.

 

روایت فتوحات انقلاب اسلامی تکلیف امروز رسانه است

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا شعله‌های کوره جهاد زبانه نکشد نفاق‌های درونی ما بیرون نمی‌ریزد.

 

حجت‌الاسلام افشین‌فر گفت: حضور در جنگ بوسنی یعنی میدان مبارزه این مجاهد خستگی‌ناپذیر جغرافیا و مرز نمی‌شناخت.

 

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی طالب‌زاده را الگوی عالی برای جهاد تبیین یاد کرد و افزود: دانستن ابزار جنگ نوین رسانه‌ای امروز و دقت مضاعف در این مسیر حاکی از ذکاوت وی بود.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد گفت: قدرت گرفتن در مدیریت رسانه ابزار مهمی و اصلی عصر حاضر است، و او این را فهمید و در راه تحقق آن تلاش مضاعف کرد.

 

وی با اشاره به رویش‌های جهان اسلام که فراتر از حساب و کتاب‌های مادی ظهور می‌کند همان فتوحات انقلاب اسلامی است که نیاز به روایت دارد.

 

افشین‌فر در انتها گفت: روایت فتوحات انقلاب اسلامی تکلیف امروز رسانه است و رسانه نباید درگیر فروعات شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار