بخشدار مرکزی شهرستان گچساران
کد خبر: ۱۰۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 14 April 2022

  به گزارش تابناک ،بخشدار مرکزی گچساران از ضرورت آمادگی همه دستگاه‌ها جهت مقابله با آتش سوزی جنگل و مراتع های شهرستان خبر داد و گفت:با توجه به شروع فصل گرما و خشک شدن طبیعت در شهرستان گچساران، احتمال آتش سوزی در این منطقه زیاد می باشد که باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم جهت همکاری و خاموش کردن آتش را داشته باشند.
علی محمد آقایی افزود: مسیولین،دهیاران ،معتمدین و بسیج با توجه به این هشدارها باید توجه تمهیدات لازم برای پیشگیری و مهار آتش سوزی های احتمالی را اندیشیده و علاج واقعه را قبل از وقوع کنند.
وی بیان داشت: در جلسه ستاد حوادث که در شهرستان برگزار شد از همه دهیاران،شورای روستاها،معتمدین و بسیج خواسته شده در صورتی که تجهیزات مهار آتش سوزی در اختیار دارند بررسی کنند و آمادگی کامل داشته باشند.
آقایی خاطر نشان کرد: در مرحله دوم این آمادگی گروهایی تشکیل و سازماندهی کنند تا در صورت وقوع آتش سوزی ،با مسیولین این گروها تماس ‌و در محل حاضر و همکاری کنند.
بخشدار مرکزی گچساران با بیان اینکه، تعداد ۳دستگاه خودرو آتش نشانی نیز در روستاها در اختیار دهیاران قرار گرفته بیان داشت:از این تعداد دو دستگاه آن مجهز و در روستای امام زاده جعفر واقع شده تا اگر مشکلی پیش آمد که خودروها بتوانند در آن محل حاضر شوند،مردم اطلاع رسانی کنند تا از این خدمات استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار