پیمان کرمی گفت: امکان پای کار آمدن آموزش و پرورش و اولیا برای راه اندازی سرویس مدارس فراهم نشده و شهروندان با خودروی شخصی فرزندانشان را جابجا می کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 12 April 2022
بازگشایی مدارس بدون سرویس ایاب و ذهاب!
به گزارش «تابناک البرز» رئیس پلیس راهور کرج با اشاره به اینکه با توجه به اعلام یکباره بازگشایی مدارس سرویس های دانش آموزان ساماندهی نشده است گفت: غالب رانندگان سراغ شغل های دیگری رفته اند.
پیمان کرمی افزود: امکان پای کار آمدن آموزش و پرورش و اولیا برای راه اندازی سرویس مدارس فراهم نشده است و شهروندان با خودروی شخصی فرزندانشان را جابجا می کنند، با تداخل این مسئله با بازگشایی دانشگاه ها ترافیک در بلوار موذن را هم شاهدیم.
وی به وجود ترافیک صبحگاهی ۸ الی ۹ و ترافیک ظهرگاهی ۱۲ الی ۱۵ و ۳۰ اشاره کرد و اظهار داشت: همکاران ما در خدمت شهروندان بوده و محدودیت های موقت اعم از روان سازی ترافیک و جلوگیری از پارک های حاشیه ای را در در دستور کار می گذارند.
رئیس پلیس راهور کرج با اشاره به اینکه موضوع روان سازی ترافیک معابر و سرویس مدارس در شورای ترافیک شهرستان مطرح شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۹۰ درصد رانندگان سرویس مدارس البرز تغییر شغل داده اند، ساماندهی دغدغه مذکور سخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار