هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد ضمن بیان گزارشی از برگزاری مسابقات در رده سنی بزرگسالان ، از مسئولان برای حل مشکلات فوتبال این شهرستان درخواست همکاری کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 08 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت : مسابقات لیگ رده سنی بزرگسالان شهرستان بویراحمد یادواره سرداران شهید این شهرستان با شرکت ۲۳ تیم در ۴ گروه بصورت دوره‌ای برگزار شد.
علی دانشی مفرد، افزود : در روز‌های ، ۲۵ ، ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ در استادیوم پیر تختی شهر یاسوج برگزار گردید ، اما به علت زیر کشت رفتن زمین چمن ورزشگاه ، ادامه بازی‌ها در تاریخ ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ در زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری برگزار گردید.
دانشی مفرد ادامه داد : هیات فوتبال شهرستان بویراحمد باید تمامی نمایندگان مسابقات باشگاه‌های شهرستان را در رده‌های سنی بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان را تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۱ به هیات فوتبال استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان ، مشخص و معرفی نمایند.
وی گفت: این هیات بدلیل نداشتن زمین چمن که تحویل و در اختیار این هیات باشد مشکلات بسیار زیادی در شروع کار تازه خود دارند چرا که هیات فوتبال تمامی برنامه‌های اجرایی خود را بر پایه در اختیار داشتن زمین چمن فوتبال در شهر یاسوج می‌بیند که متاسفانه این کار اجرایی نشده است و هیات فوتبال باید جهت برنامه ریزی و اجرایی شدن تقویم مسابقات خود اقدام به طرحی جدید بعنوان اجاره زمین از مستاجران زمین‌های چمن در شهر یاسوج نماید.
دانشی مفرد افزود : هیات فوتبال و باشگاه‌های فوتبال شهرستان بویراحمد دچار مشکلات زیادی شده اند که در روند برنامه‌ های اجرایی از برگزاری مسابقات مختلف رده‌های سنی شهرستانی ، استانی ، کشوری تا کلاس‌های آموزشی و فستیوال‌های رده‌های سنی مختلف خود دچار دردسر‌های بزرگ و مشکلات زیادی می گردند.
سرپرست هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد در پایان گفت: از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان و استاندارمخترم خواهشمندیم جهت پایان بخشیدن به این معظل بزرگ فوتبال شهرستان، تصمیم درخور شأن فوتبال بگیرند و زمین چمن در اختیار هیات فوتبال قرار دهند.
تصاویری از برنامه بازی ها و تیم های شرکت کننده در مسابقات بزرگسالان شهرستان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار