مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری استان از تشکیل ستاد ساماندهی وشناسایی کودکان کار در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 07 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، مسعود نوری در نشست آسیب‌های اجتماعی با دستور کار کودکان کار از تشکیل ستاد ساماندهی کودکان کار خبر داد و گفت: با تشکیل این ستاد کار شناسایی کودکان کار توسط فرمانداری بویراحمد انجام شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در حوزه کودکان کار آسیب‌شناسی و راهکار ارائه دهند، افزود: دستگاه‌های مربوطه در این خصوص پای کار باشند.

وی در ادامه در خصوص انتقاد بهزیستی از عدم همکاری شهرداری یاسوج در جمع‌آوری کودکان کار، گفت: متاسفانه یکی از معضلات شهر یاسوج، شورای شهر است، بخشی از معضل آسیب‌های اجتماعی یاسوج به شورا باز می‌گردد.IMG-20220407-WA0010

این مسئول بیان کرد: یاسوج به یک شهر بی‌روح تبدیل شده است و کار فرهنگی را نه در ایام عید و نه ماه رمضان در این شهر شاهد نبودیم، چاله چوله‌های شهر که جای خود دارد.

نوری با بیان اینکه متاسفانه شوراها فلسفه زیرساخت‌های شهری را نمی‌دانند گفت: سایر شهرها هم وضعیت خوبی ندارند البته شهرداری‌ها باید پای کار بیایند و اگر نخواهند در حوزه آسیب‌های اجتماعی کمک کنند با معضل بزرگی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه عدم همکاری شهرداری‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی را به معاون سیاسی و استانداری گزارش می‌کند، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری یاسوج باید در خصوص کم‌کاری‌ها توضیحات ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار