مدیرکل صدا و سیمای البرز با گرامیداشت ماه مبارک شعبان ویژه برنامه‌ها را در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 19 March 2022

به گزارش «تابناک البرز» علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به پخش ویژه برنامه تحویل سال سیمای البرز در روز ۲۹ اسفند، گفت: این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به طور زنده و مستقیم از پارک اقوام میزبان البرزی‌هاست.

وی افزود: بخش‌های استند آپ کمدی و اجرای طنز، مسابقه در قالب پویش ایران جوان، گزارش روستا، خاطرات نوروزی راویان دفاع مقدس، گزارش از فعالیت مدافعان سلامت، فعالیت گروه‌های جهادی و ارتباط تصویری با مراکز قم و مشهد از جمله قسمت‌های این برنامه است که برنامه سازان برای بینندگان تهیه و تدارک دیده‌اند. از دیگر برنامه های تلویزیون البرز، نوروز البرز است که از ساعت ۲۰ و به مدت ۶۰ دقیقه همراه البرزی‌ها خواهد بود.

مقدسی اضافه کرد: ارتباط با شبکه‌های استانی، گزارش‌های طنز، دوربین مخفی، گزارش از مشاغل حاضر در محل کار در ایام نوروز، بازی‌های محلی، پویش رفع کدورت و عید دیدنی مجازی، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی، معرفی کتاب من در نوروز و مفاخر استان از بخش‌های این ویژه برنامه‌اند. 

وی با اشاره به اینکه انیمیشن جنگل آبی با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان آماده پخش است، اظهار کرد: این برنامه تلویزیونی به تعداد ۲۶ قسمت به صورت تولیدی به مدت ۷ دقیقه از اول فروردین تا ۱۳ فروردین در دو نوبت ۸ صبح و ۱۷:۵۰ پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز یادآور شد: برنامه گوش بزنگ نیز با معرفی مفاخر استان و جاذبه‌های گردشگری در قالب مسابقه از اول فروردین تا ۱۳ فروردین ساعت ۱۹ تا ۱۹:۲۰ از سیمای البرز پخش می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های رادیو نیز به ویژه برنامه تحویل سال اشاره کرد که به طور زنده و مستقیم و به مدت ۳۰۰ دقیقه همراه با شنونده های همیشه همراه رادیو البرز خواهد بود.

مقدسی گفت: برنامه سازان دراین برنامه با دعوت از هنرمندان و افراد برجسته استانی و حضور جمعی از گویندگان رادیو در استودیو همراه با بخش های متنوع و شاد ساعات خوشی را برای البرزی‌ها تدارک دیده‌اند. از دیگر برنامه‌ها «ساز بهار» به مدت ۱۲۰ دقیقه بارویکرد شادی آفرینی و موضوعات تحکیم خانواده، دیدو بازدیدها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بخش‌‍های کوتاه طنز و شاد با محوریت گردشگری استان، شاعرانه‌های بهاری و ترانه‌های شاد است.

مقدسی تصریح کرد: (سال نو احوال نو) با ساختار ترکیبی نمایشی ویژه برنامه نوروزی است که برای خانواده های البرزی از رادیو البرز پخش خواهد شد. در این برنامه اخبار ستاد ملی کرونا،هواشناسی، ترافیک، همچنین بهداشت درسفر و تغذیه سالم اطلاع رسانی می‌شود. تهیه کنندگان رادیو با برنامه ته چین در قالب نمایش طنز به معرفی غذاهای نوروزی اقوام مختلف در البرز می پردازند

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های رادیو البرز در ایام نوروز چهار باغ ، کوچه پیان، یه کهکشان ستاره، پاتوق هنر، صدا و صحنه، ساعت ماه شب چراغ، کافه هشتادیا و تازه شو است که متناسب با ایام نوروز به روی آنتن می روند.

این مقام مسؤول افزود: معاونت خبر صدا و سیمای البرز در ارتباط های زنده تلفنی و تصویری با کارشناسان پلیس راه و هواشناسی، آخرین خبرها درباره شرایط جوی و محورهای مواصلاتی استان را اطلاع رسانی خواهد کرد همچنین با پخش گزارش های متنوع از جاذبه های تاریخی – طبیعی و سوغات نقاط مختلف استان همراه مردم و مسافران نوروزی هستند.

مقدسی در پایان یادآور شد: ویدئو کامنت بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در نوروز ۱۴۰۱ همچنین استاپ موشن با عنوان تحویل قرن به تعداد ۱۵ قطعه و استند آپ کمدی آقای سایه به تعداد ۱۳ قطعه ویژه نوروز نیز از سوی معاونت فضای مجازی صداو سیمای البرز برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار