دادستان بجنورد خبر داد
دادستان بجنورد با ابراز نگرانی از تکرار حوادث چهارشنبه سوری پایان سال، از تشدید نظارت‌ها بر اماکن خرید و فروش و توزیع مواد محترقه و برخورد قانونی و قاطع با عوامل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 12 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سید جواد ایلالی صبح شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان شمالی که در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضائی به منظور پیشبرد بهتر امور نیاز به برقراری تشکیلات و ساختارهایی است که بتواند با سرعت و دقت و به سهولت وظایف و تعهدات قانونی خود را به مرحله اجرا برساند.

 

دادستان بجنورد ادامه داد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز در همین راستا بنیان نهاده شده است.

 

وی در ادامه با ابراز نگرانی از تکرار حوادث چهارشنبه سوری پایان سال، از تشدید نظارت‌ها بر اماکن خرید و فروش و توزیع مواد محترقه و برخورد قانونی و قاطع با عوامل ذی ربط در این فرایند خبر داد.

 

صادق اسپیدکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: بر اساس مفاد دستورالعمل ارسالی، تکالیف و وظایف هر کدام از دستگاه‌ها احصاء و مراتب جهت اجرای این مقررات به آنان ابلاغ شده.

 

وی بیان داشت: امیدواریم با اجرای این راهبردها در پایان سال جاری شاهد تکرار حوادث ناگواری که در گذشته بعضاً تبعات فردی و اجتماعی فراوانی داشت، نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار