دقایقی پیش با حضور وزیر بهداشت و درمان، فاز نهایی بزرگترین کارخانه تولید واکسن غرب آسیا در شهرک صنعتی دارویی برکت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 08 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، دقایقی پیش با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و درمان ، فاز نهایی بزرگترین کارخانه تولید واکسن غرب آسیا در شهرک صنعتی دارویی برکت به بهره برداری رسید.

 

این مراسم از دقایقی پیش با حضور تعدادی از مسوولان در شرکت دارویی برکت آغاز شد.

 

حمیدرضا جمشیدی رییس هیت مدیره گروه دارویی برکت در این مراسم گفت: خدا رو شکر می‌کنیم که در بحبوحه کرونا، جوانان ما گامی را برای مقابله با این ویروس جهانی برداشتند، در روزهای سخت کرونا، دنیا با متقاضی شدید کالاهای سلامت محور بود و برای مقابله با این بیماری تجهیزات و کالاها به صورت قطره چکانی وارد کشور می شد.

 

وی افزود: در بحث تولید و واردات تجهیزات مورد نیاز بسیار تلاش کردیم و اجازه ندادیم که مردم درشرایط تحریم دشمنان دچار کمبود شوند، در شرایطی که کشور نیازمند میلیون ها دز واکسن بود ما به این عرصه ورود کردیم و یکی از کارهای ما تامین واکسن بود این در حالی بود که آن روزها ما برای واردات واکسن مشکل داشتیم. 

 

جمشیدی گفت: یک زمانی ۴ ماه طول کشید تا ماه پول هایمان را از کره جنوبی به کوواکس برسانیم و هنوز آن واکسن وارد نشده است. مجموعه ستاد اجرایی و گروه برکت با پتانسیل در جوانان همه پلتفرم های موجود در دنیا بر روی واکسن کار شده است. همه این تلاش‌ها تلاش جوانان گمنام است، این همت آنها است این تلاش ها بود تا یک روز بتوانند در تحریم مطلق واکسن را دست مردم برسانند./فارس

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار