در پی انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بستکبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد این انتخاب را تبریک گفت. 
کد خبر: ۱۰۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 03 March 2022

در پی انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بستکبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد این انتخاب را تبریک گفت. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است :

برادر گرامی جناب آقای جواد داوری 

احتراما بدین وسیله انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال را که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌ های آن برادر ارزشی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی به ویژه ورزش قهرمانی را دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون، موفقیت  سلامتی و سربلندی شما را از درگاه لایزال الهی مسئلت دارم.

ان شاءالله در سایه تدابیر مدیریتی، تعهد و تلاش خستگی ناپذیری حضرتعالی شاهد دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه جامعه ورزش بسکتبال کشور و درخشش روز افزون این ورزش افتخار آفرین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی  باشیم.

و من الله التوفیق...

اقبال پناه 
رئیس هیات بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد
داوری رئیس فدراسیون بسکتبال شد
لازم به توضیح است مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال، صبح روز دوشنبه نهم اسفند ۱۴۰۰ پس از سه بار تعویق با ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در پایان جواد داوری با کسب ۳۸ رأی از ۶۵ رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال انتخاب شد. کرم احمدیان شش رأی کسب کرد و شاپور یاوری هم ۲۱ رأی کسب کرد.

شاپور یاوری، کرم احمدیان، حمید عباسی و جواد داوری، کاندیداهای تأیید صلاحیت شده وزارت ورزش بودند که حمید عباسی در جلسه غایب بود.

داوری سال‌های اخیر سکاندار هیئت بسکتبال استان اصفهان بود و حالا باید در قامت ریاست فدراسیون اداره امور این رشته را در کشورمان برعهده بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار