سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیک ششم کرونا در حال حاضر در استان آغاز شده است و تعداد مبتلایان روزانه رو به افزایش است، باید تلاش کنیم، بیماری را مهار و از پیک ششم نیز با سربلندی عبور نماییم.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 01 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه قباد محمدی در هفتاد و دومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه اظهار کرد: در دو سالی که با شیوع ویروس منحوس کرونا مواجه بودیم کادر بهداشت و درمان دانشگاه به اذعان همه بسیار خوش درخشیدند ، ما شاهد ایثارگری ،فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان در این مدت بودیم.

وی افزود: با زحمات وتلاش های بی وقفه همکاران کادر بهداشت و درمان دانشگاه این بیماری هم در زمینه پیشگیری و درمان و هم از لحاظ پشتیبانی تجهیزاتی و دارویی اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه پیک ششم کرونا در حال حاضر آغاز شده، تصریح کرد: باید همانند پیک های قبلی که همکاران زحمات بسیاری متحمل شدند، برای کنترل بیماری و مهار آن در این مرحله نیز با تمام توان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

محمدی گفت: همکاران ما در بیمارستانها ، شبکه های بهداشت و درمان و سایر عزیزان ، همواره باعث افتخار ما بوده اند و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم و با تمام توان تلاش کنیم و این بیماری را مهار کنیم و از پیک ششم نیز با سربلندی عبور نماییم.

وی عنوان کرد:از همه همکاران خواهش می کنم آمادگی لازم را برای مقابله با این پیک ایجاد نمایند ، چرا که با توجه به روند افزایشی تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر، به طور قطع در هفته های آینده تعداد بستری ها افزایش خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اطهار کرد: درخواست ما از مردم این است که رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند و برای تزریق دُز دوم و سوم واکسن کرونا برای حفظ سلامت خود و دیگران اقدام نمایند، پرسنل و همکاران کادر بهداشت و درمان ، به ویژه در بیمارستانها باید پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده نمایند و مواظب باشند که مبتلا نشوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار