مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوسانات و ناپایداری‌های شبکه های برق در استان با اجرای ۲۳۰ پروژه برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 06 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم، گزارشی با عنوان« قطعی مکرر برق داد مردم کهگیلویه و بویراحمد را درآورد» روز 15 دی ماه بر روی خروجی تسنیم قرار گرفت که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق به این گزارش واکنش نشان داد.
جمال معتمدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: 230 پروژه جهادی باهدف تامین برق پایدار ، کاهش نوسانات و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق در شهرستان‌های 9 گانه اجرا می‌شود.
وی عنوان کرد: برای تامین برق پایدار، کاهش نوسانات شبکه‌ای و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق هم اکنون 230 پروژه در قالب طرح جهادی با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان در دست اجرا است.
معتمدی احداث، اصلاح، بهینه سازی، روشنایی معابر، برق رسانی روستایی و مدیریت مصرف را از مهمترین قالب‌های جهادی پروژه‌های در دست اجرای صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان بویراحمد به‌دلیل شرایط خاص جغرافیایی و مهاجرت گسترده به شهر یاسوج بیشترین پروژه‌های جهادی صنعت برق را در حال اجرا دارد و البته تلاش می‌کنیم تا پایان امسال بیشتر این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.
معتمدی‌زاده، طول شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 9 هزار کیلومتر عنوان و اظهار داشت: تمامی این شبکه‌ها هوایی و اغلب در مناطق سخت گذر، کوهستانی و یا جنگلی قرار دارد که برای صیانت از این شبکه‌ها نیاز به تلاش و زحمات طاقت فرسایی است.
وی گفت: برای جلوگیری از نوسانات و ناپایداری‌های شبکه‌های برق در این استان در تمامی شهرستان‌های 9 گانه پروژه‌های برق در قالب طرح جهادی احداث، اصلاح و بهینه سازی با اعتباری بیش از 152 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شبکه‌های توزیع برق 250 روستای این استان در قالب جهادی عنوان شده تا پایان سال از سیمی به کابلی تبدیل می‌شود که این پروژه در نوع خود در صنعت برق استان بی سابقه بوده است.
معتمدی زاده، تعداد مشترکین برق در این استان را بیش از 275 هزار مشترک عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 210 هزار مشترک را شهرنشینان و مابقی مشترکین برق را روستانشینان تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار