کد خبر: ۱۰۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 03 January 2022

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ارتباط با مردم و ولایت از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بود و به تعبیر مقام معظم رهبری، ایشان در تمام صحنه های انقلاب و هر کجا که نیاز بود حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی که در محل مصلی امام خمینی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی می توان به ارتباط با ولایت نام برد. سر منشا انقلاب اسلامی ما غدیر و عاشورا است، غدیر به معنای کشتی است و سکان داری این کشتی به دست ولایت است.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی مصداق بارز قلب مطهر است، افزود: انجام دادن واجبات الهی شرط حضور در این کشتی است، آن چیزی که اصل است و انسان را به لقای خدا می رساند این کشتی است و ولایت، سکان دار این کشتی است.

امام جمعه اهواز گفت: ارتباط با مردم و ولایت از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بود. به تعبیر مقام معظم رهبری، ایشان در تمام صحنه های انقلاب و هر کجا که نیاز بود حضور داشتند. در اوایل دهه ۷۰ از وقتی که لیبرال در مبارزه با اسلام آمد، ایشان برای روشنفکری به دانشگاه ها می رفتند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مهم این فقیه حکیم و وارسته به تعبیر مقام معظم رهبری، حکیم بودن است و این به معنای جامع بودن میان کمالات عقل نظری و عملی است و مجاهدت نیز از ویژگی های ایشان بود. همچنین از دیگر ویژگی های ایشان، زبانی گویا در اظهار حق است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تصریح کرد: مجاهدت و ایستادن در معرکه نزاع تاریخی از ویژگی های این حکیم بوده است. کلمه حکیم در پیام های مقام معظم رهبری در مورد شخص دیگری جز این حکیم فاخر استفاده نشده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آیت الله مصباح در فتنه ۸۸ احساس می کرد که ولایت نیاز دارد و به صورت تمام قد در کنار آن ایستاد. ایشان شهر به شهر، علم حمایت از ولایت را به دوش کشید و در دانشگاه های گوناگون برای حمایت از مقام معظم رهبری و انقلاب، حضور داشتند.

وی افزود: برای قراردادن انقلاب در مسیر و ریل خود، باید به کمک دولت رفت. دولت انقلابی کنونی عزم خود را جذب کرده است. در سال آینده آیت الله رییسی، در عرصه های مسکن، فرهنگ، اشتغال، صنعت و کشاورزی طرح های بسیار مفصلی را دارد که برای مردم، خوشحال کننده است.

 امام جمعه اهواز گفت: مردم را باید به گونه ای آماده کنیم که در مواجهه با سختی های پیش رو، حداقل دو سال به این دولت فرصت بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار