رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک متهم به کلاهبرداری ۹۱۵ میلیون ریالی خبر داد و گفت: مجرم با سرقت کارت عابر بانک شهروندان، اقدام به دزدی از آنان کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 12 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سرهنگ مقصود رستگار اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به سرقت کارت‌های عابر بانک آنان کرده و درنهایت از کارت‌های سرقت شده مبالغی را برداشت می‌کرد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در ابتدا تراکنش حساب‌های شاکیان پرونده را اخذ کردند، گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که این فرد با صورت پوشانده شده به مغازه‌های طلافروشی و تعدادی از فروشگاه‌ها مراجعه و با استفاده از کارت‌های بانکی مسروقه اقدام به خرید می‌کرد.

 

وی با بیا اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد که متهم دریکی از استان‌های شمال شرقی کشور حضور دارد، بلافاصله نیابت قضائی در این رابطه اخذ و کارآگاهان به محل حضور متهم اعزام شدند.

 

سرهنگ رستگار بابیان اینکه متهم درنتیجه در یک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: در بازرسی از محل اختفای این فرد ۱۸ تیغه کارت عابر بانک کشف و ضبط شد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، یادآور شد: متهم با استفاده از همین روش تاکنون ۹۱۵ میلیون ریال کلاه‌برداری کرده که تعدادی از شاکیان شناسایی‌شده‌اند و شناسایی باقی شکات پرونده در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در پایان با تأکید بر اینکه متهم درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی و درنتیجه راهی زندان شد، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار