معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: سازمان جهاد کشاورزی میزان تسهیلات مورد نیاز دامداران برای خرید نهاده های دامی را مشخص کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 11 December 2021

 

به گزارش خبرنگار تابناک خراسانشمالی، محمود قنبری پیش از ظهر شنبه در ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید با مشارکت همگانی تا پایان سال با گران فروشی و کم فروشی به شدت مقابله شود.

 

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال نظارت بر قیمت‌ها در خصوص عرضه کالاهای اساسی باید تشدید شود.

 

وی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، بسیج و اصناف برای بازدید از بازار و نظارت بر قیمت‌ها، افزود: مقابله با گرانی و گران فروشی نیازمند کاری جهادی و انقلابی است تا کالای اساسی با قیمت کمتر به دست مصرف کننده برسد و این نظارت‌ها باید از زمان تولید تا مصرف کالا باشد.

 

تعیین تکلیف پرداخت تسهیلات به دامداران جهت تأمین نقدینگی و خرید نهاده‌های دامی دستورکار دیگر این جلسه بود که قنبری در این خصوص گفت: سازمان جهاد کشاورزی میزان تسهیلات مورد نیاز را مشخص و اعلام کند تا طی مکاتبه‌ای با سطح ملی رایزنی‌های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار