رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: مردم باید به بنگاه‌هایی مراجعه کنند که مجهز به سیستم ثبت قرارداد هلوگرامی هستند و از هر حیث اعتبار دارند.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 December 2021

بابک مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در بازار مسکن با رکود اقتصادی مواجه هستیم.

وی افزود: میزان تنظیم قرارداد‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از ۷۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه تصریح کرد: این اتحادیه موظف به پرداخت ۲۰ درصد از درآمد سالانه خود به اتاق اصناف است.

وی بیان کرد: مبالغی که مشاورین املاک برای انعقاد قرارداد‌ها از مردم دریافت می‌کنند، مطابق با نرخ نامه مصوب از سوی کمیسیون نظارت است.

مرادی در رابطه با جلوگیری از تخلفات احتمالی ادامه داد: نظارت بر این صنف از طریق دو گروه بازرسین اتحادیه و معاونت پیشگیری دادگستری به صورت هفتگی انجام می‌شود که باید در تمام دفاتر املاک نرخ نامه‌های مربوطه وجود داشته باشد.

مرادی اضافه کرد: مردم باید برای انعقاد قرارداد از بنگاه‌هایی استفاده کنند که مجهز به ثبت قرارداد‌ها به صورت هولوگرامی باشند، چرا که مشاورین املاکی که مجهز به این سیستم هستند جز واحد‌های معتبر، مجاز و دارای پروانه محسوب می‌شوند که از هر حیث مورد اعتماد اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌باشند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند یا از طریق سایت اتحادیه شکایت خود را ثبت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار