سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان از برگزاری آیین شهدای خدمت به میزبانی مهاجرین افغانستانی مقیم استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ 23 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، یوسف کلیچ با اعلام این خبر اظهار کرد: این آیین شامگاه سوم خردادماه همزمان با آزادسازی خرمشهر در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد.

وی از رئیس جمهور فقید کشورمان به عنوان شهید جمهور یاد کرد و افزود: آیت‌الله رئیسی از محبوبیت زیادی در بین عموم مردم و از جمله اتباع خارجی مقیم ایران و خصوصا در بین مهاجرین افغانستانی مقیم استان سمنان برخوردار بود.

وی با بیان اینکه آیین بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسی رئیس جمهور محترم و یارانش با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان از حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم بزرگداشت نام برد و تصریح کرد: همچنین محمدحسن حسن‌زاده قاری بین المللی و از مداحان اهل بیت شاخص کشور در این آیین حضور خواهند داشت.

وی ضمن دعوت همه علاقه‌مندان به رئیس جمهور شهید و یاران شهیدش برای حضور در این مراسم معنوی افزود: این مراسم ۱۹ و ۳۰ الی ساعت ۲۲ امشب در شبستان اعظم امامزاده یحیی سمنان برگزار خواهد شد.

گلیج از اجرای گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین در این مراسم خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به همت ستاد بزرگداشت شهید جمهور و یارانش، مجمع هیئت‌های مذهبی مهاجرین افغانستانی مقیم استان سمنان و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان و آستان امامزاده واجب التعظیم یحیی بن موسی کاظم (ع) برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان با تمجهید از چهره مردمی شهدای خدمت گفت: مردمداری و ساده زیستی از شاخص‌ترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید بود و از همین رو ایشان از محبوبیت و جایگاه ارزشمندی در بین اقشار مختلف مردم برخوردار بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در کمتر از سه سال اقدامات زیادی در کشور انجام داد، گفت: دولت مردمی سیزدهم در این مدت کم، منشا خدمات زیادی در اقصی نقاط کشور و از جمله استان سمنان بود.

گلیج با بیان اینکه مردم خادمان‌شان را دوست دارند، یادآوری کرد: مردم استان سمنان در سفر یک ماه قبل آیت‌الله رئیسی و آیین استقبال از ایشان، این علاقه خود به خادمان‌شان را نشان دادند. همچنین طی این دو سه روز نیز مردم ایران در مراسم وداع با پیکر شهدای خدمت بار دیگر نشان دادند که قدردان خدمتگزاران صدیق‌شان هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار