امام جمعه کیش گفت: مهمترین رسالت جوانان و دانشجویان، تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به شبهات است.
کد خبر: ۹۹۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 01 October 2021

حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ کیش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی، بخصوص منافقین، شبهات زیادی در فضای مجازی مطرح می‌کنند که وظیفه‌ی دانشجویان و جوانان انقلابی، پاسخ به این شبهات و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، جوانان انقلابی اسلحه به دست گرفتند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز وظیفه‌ جوانان، تبیین حقایق، مقابله با هجمه‌های دشمنان و دفاع از ارزشهاست، اما در این زمینه نباید گرفتار تهمت، دروغ و دشنام بشویم، زیرا هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند.

وی با اشاره به تصمیم رییس جمهوری و حذف مدیران پروازی از چرخه‌ی مدیریت کشور گفت: باید مدیران در همان محل خدمت خود زندگی کنند و همسر و فرزندان آن‌ها نیز مانند سایر مردم، از خدمات و امکانات عمومی همان شهر استفاده کنند، زیرا چنین مدیرانی می‌توانند دلسوز و کارآمد باشند.

حجت الاسلام حسن زاده با تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم، شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهار داشت: پیامبر اکرم و ائمه‌ی اطهار (ع)، جایگاه خاصی در بین مسلمانان دارند و بهتر است در روز رحلت نبی مکرم اسلام، مردم به سنت حسنه‌ زیارت از راه دور عمل کنند.

امام جمعه‌ کیش با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله حسن زاده‌ی آملی گفت: این عالم ربانی در راه کسب علوم مختلف تلاش زیادی کرد و سال‌های عمر بابرکت خود را صرف دفاع از مبانی اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار