رکورد شش سال پیشش را هنوز کسی نشکسته. قهرمانی که حالا ۲۵ ساله شده و می‌خواهد دوباره پا در میدان رقابت بگذارد.
کد خبر: ۹۹۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 28 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فاطمه کرمجانی ۱۶ ساله بود که وارد دنیای قایقرانی شد. هشت سالی را در رده‌های سنی مختلف عضو تیم ملی کانو کانادایی ایران بود و در این مدت علاوه بر هشت مدال آسیایی، دو رکورد هم در ماده ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر تک نفره بانوان ایران برجای گذاشت که تابحال دست نخورده باقی مانده اند.

دوسال پیش که که دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و بعد هم که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، او هم از دنیای قهرمانی دور شد و حالا پس از گذشت دو سال دختر رکورددار قایقرانی ایران دوباره دست به پارو شده تا قهرمانی هایش را همچنان ادامه دهد.

این بانوی ورزشکار که اخیرا در رقابت‌های قهرمانی کشور در ماده ۲۰۰ متر دو نفره به همراه نادیا تالانک دیگر دختر قایقران کرمانشاه به مقام سومی رسیده، در گفتگو با ایسنا، اظهارکرد: حدو دوسالی را به دلیل آسیب دیدگی و شیوع بیماری کرونا از میادین قهرمانی دور بودم، اما حالا دوباره می‌خواهم ادامه دهم.

وی افزود: سه سال پیش در رقابت‌های المپیک آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت کردم که نتیجه‌ای در آن رقابت‌ها نگرفتم، برای همین می‌خواهم این بار در رقابت‌های ۲۰۲۲ هانگژو چین آن شکست را جبران کنم.

کرمجانی اضافه کرد: در مدت دوسال گذشته هیچ تمرینی را در این رشته نداشتم و تنها چند هفته پیش قبل از شروع رقابت‌های قهرمانی کشور علیرغم اینکه به تازگی هم از بند بیماری کرونا رها شده بودم چند روزی را تمرین داشتم که خوشبختانه خیلی زود توانستم به آمادگی خوبی برسم و در این رقابت‌ها هم مقام سوم را بدست آورم.

وی بااشاره به سختی‌هایی که قایقرانان کرمانشاهی برای تمرین با آن مواجه اند، گفت: تنها جایی که می‌توان در آن تمرین کرد، سراب نیلوفر است که کمی تردد به آن برایم دشوار است، برای همین مجبورم به تهران بروم تا آنجا در دریاچه آزادی تمریناتم را در شرایط استانداردی ادامه دهم.

این بانوی قایقران کرمانشاهی اضافه کرد: تمام تمرکزم را روی تمریناتم قرار داده ام تا بتوانم به روز‌های اوج بازگردم و در رقابت‌های آسیایی باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار