ایجاد ۵۶ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات؛
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در سیصد و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای دریافت بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات توسط ۸۰ طرح صنعتی و کشاورزی استان موافقت شد.
کد خبر: ۹۹۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 14 September 2021
 
 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۸۰ واحد تولیدی استان، تعداد ۵۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار ایجاد می‌شود.

وی ابراز داشت: در این مسیر تسهیل دسترسی به گزارش‌های عملکرد به صورت مستمر، امری دارای اهمیت است که می‌تواند ما را در بوته نقد قرار داده و با مشخص شدن زوایای پنهان کار که مغفول مانده است، در نهایت به بهترین نتیجه ایده آل دست یابیم.

علیرضا شریفی نژاد ادامه داد: امروز نیاز داریم رویکرد و نوع روش کار خود را در برخی از بخش‌ها در کارگروه تسهیل ویرایش کرده و از پراکنده کاری، به سمت یک نظام کاری هدفمند گام برداریم.

شریفی نژاد همچنین افزود:  رتبه شانزدهم کسب و کار استان در کشور، جایگاهی ایده آل و ناشی از فضای اقتصادی مطلوب و تلاش برای حفظ اشتغال موجود است که می‌توان گفت در مجموع در حالت مطلوبی قرار داریم، اما نیاز است تا تلاش خود را افزون‌تر کنیم، چرا که کیفیت انتهایی نداشته و همواره باید به دنبال ایده آل‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: باید بر تلاش مستمر بانک‌های عامل و مدیران اجرایی دستگاه‌های اجرایی متولی امر تولید برای رفع موانع مجددا تاکید کرد و مدیران باید وقت خود را برای حل مسائل استان بکار گیرند و در این‌میان مدیران بانک‌ها باید به صورت حضوری و مستمر با شرکت در جلسات کارگروه تسهیل، مباحث و موارد مرتبط با تولید در استان را پیگیری نمایند و به قید زمانی تعیین شده متعهد بوده و به سقف تعهدات خود دست یابند.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار