۲۹ میلیارد تومان در پنج ماهه امسال با کمک خیران و مشارکت مردمی جمع آوری شد و این میزان کمک در مدت مشابه پارسال ۲۲ میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۹۹۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 09 September 2021

صدا و سیمای مرکز مازندران،مدیرکل بهزیستی مازندران در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گفت: هزار و ۲۴۳ واحد منزل مسکونی پارسال با کمک خیران و سایر شُرکای اجتماعی تحویل جامعه هدف بهزیستی داده شد و در این زمینه رتبه نخست کشور را داریم.


گوهردهی افزود: ۲۹ میلیارد تومان در پنج ماهه امسال با کمک خیران و مشارکت مردمی جمع آوری شد و این میزان کمک در مدت مشابه پارسال ۲۲ میلیارد تومان بود.


او با بیان اینکه ۱۱۷ مرکز مثبت زندگی در استان راه اندازی شده است، گفت: طرح شکرانه هم در مازندران در حال اجرا بوده و از کارمندان دستگاه‌های دولتی خواسته شد تا قسمتی از درآمد خود را برای کمک به افراد زیر پوشش اختصاص دهند.


مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: تامین هزینه ودیعه مسکن مددجویان مستاجر به تعداد ۲۰۰ خانوار، تامین جهیزیه برای ۱۶۰ زوج زیر پوشش و تامین هزینه وسایل کمک توانبخشی مانند ویلچر، پوشینه، تشک مواج و هزینه درمان بخشی از انتظارات سازمان بهزیستی در حوزه مشارکت مردمی است.


گوهردهی گفت: اتمام طرح‌های نیمه کاره خانواده‌های مددجویان دارای دو عضو معلول به بالا ۵۰ واحد با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و تامین هزینه تعمیرات مسکن فرسوده مددجویان به تعداد ۱۰۰ واحد از دیگر انتظارات سازمان بهزیستی در حوزه مشارکت مردمی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار