فرماندار ورامین گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تا کنون، ۱۰۱ هزار و ۷۲۱ دُز واکسن کونا در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 07 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین کاغذلو روز سه‌شنبه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: از آغاز زمان اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون، ۱۰۱ هزار و ۷۲۱ دُز واکسن کرونا در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های مختلف تزریق شده است.

وی گفت: از این تعداد و بر اساس سامانه سیب، ۷۰ هزار و ۹۵۰ دُز واکسن در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های هدف ۴۸ سال به بالا تزریق شده است.

فرماندار ورامین افزود: کار تزریق واکسن کرونا در سه مرکز تجمیعی امام حسین(ع) واقع در سالن ورزشی سپاه، شبکه بهداشت قدیم واقع در خیابان شهید قندی و مجتمع عالی سلامت واقع در میدان ولی‌عصر(ع) انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح محله محور موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف ورامین گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، تاکنون تعداد ۱۷ هزار ۹۸۳ مورد تست سریع (Rapid) شش هزار و ۲۶۷ مورد تست PCR در مناطق مختلف شهرستان از مردم گرفته شده و افراد که نتیجه تست آنان مثبت بوده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

فرماندار ورامین گفت: طی این مدت، سلامتی ۴۰ هزار و ۲۴۰ نفر از افرادی با بیماران کرونایی در تماس بودند رهگیری شد تا مشکلی برای آنان در ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

وی افزود: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف، تاکنون، ۱۷ هزار و ۲۳۴ مورد بازرسی از مناطق مختلف ورامین انجام شده که از این تعداد، سه هزار و ۲۳ بازرسی به صدور اخطار و ۳۰۰ واحد نیز به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

کاغذلو افزود: به منظور کمک به افرادی که امکان مراجعه به پزشک ندارند، تیم‌های مراقبت در منزل ۶۲۸ نفر را در منزل ویزیت کردند که از این تعداد، ۹ نفر به بیمارستان ارجاع داده شدند.

فرماندار ورامین اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی (آذرماه سال گذشته) تاکنون ۲۱ هزار و ۹۲۰ نفر به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کردند که از این تعداد، ۱۶ هزار و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۶ هزار و ۹۵۲ نفر در بیماران بستری و ۴۳۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار