کد خبر: ۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ 03 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه ،جلال حسین‌زاده مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: امسال روز احسان و نیکو کاری به نام اکرام فاطمی، شور نیکوکاری نام گذاری شده است.

وی افزود: در جهت گرامی داشت روز احسان و نیکوکاری این جشن روز روز 13 اسفند ماه در 1300 مدرسه در سطح استان و هم چنین این مراسم به صورت نمادین در مدرسه شاهد عفاف در سطح شهر ارومیه برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه روز 14 اسفند 200 پایگاه کمک های مردمی در سطح استان منتظر حضور سبز مردم هستند افزود:روز 15 اسفند نیز در میعادگاه های نماز جمعه آماده خدمت رسانی به مردم عزیر هستیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضرتعداد 7000 یتیم زیر نظر کمیته امداد استان هستند، انتظاری که ما از مردم عزیزمان داریم این است که در این روز رفتاری که نشان می دهند مشابه رفتار با فرزندان خود باشد، با صرف هزینه ای اندک می توان این کودکان را نیز شاد و خوشحال کرد.

حسین زاده تصریح کرد: در مدرسه ها ما دانش آموزان را با مفهوم تئوری نیکوکاری، آشنا کرده ایم اما روز پنج شنبه با حضور سبز مردم این حس زیبا را درک خواهیم کرد و فرزندانمان را با حس خوب کمک به هم نوع آشنا خواهیم کرد تا از نزدیک خودشان این حس خوب را درک کنند و ان شاء... در این امتحان عملی و الهی نیز سربلند خواهیم بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار