مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش ثبت نام اربعین فعلا متوقف شده، از مردم خواست تا زمان اعلام زمان جدید برای ثبت نام به دفاتر زیارتی مراجعه نکنند.  
کد خبر: ۹۹۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 06 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حسین نیک روش با اشاره به اعلام کشور عراق برای پذیرش 30 هزار زائر ایرانی، اظهارکرد: براین اساس قرار بود پیش ثبت نام اربعین 1400 از امروز(15 شهریور) آغاز شود، اما بنا به تصمیمات اتخاذ شده تا زمان مشخص شدن جزییات اعزام ها، ثبت نام فعلا متوقف شده است.

وی افزود: باتوجه به محدود بودن تعداد زائرین برای اربعین امسال هنوز سهمیه استان ها برای اعزام مشخص نشده، اما در صورت بالا بودن حجم تقاضاها این احتمال هم وجود دارد که به شکل قرعه کشی یا با اولویت بندی باشد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی دفاتر زیارتی استان برای ثبت نام زائرین، اعلام کرد: به 15 دفتر زیارتی استان اعلام کرده ایم که برای ثبت نام زائرین اربعین آماده باشند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در اربعین 1400 همانند سالهای گذشته از طریق سامانه سماح صورت می گیرد، گفت: پس از مشخص شدن زمان پیش ثبت نام ها، زائرین می توانند با مراجعه به این سامانه و یا دفاتر زیارتی برای اربعین امسال ثبت نام کنند.

نیک روش با اشاره به اینکه افرادی مجوز حضور در اربعین امسال را خواهند داشت که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، خاطرنشان کرد: طبق اعلام انجام شده سفر به اربعین امسال از طریق هوایی خواهد بود که امیدواریم پروازهای آن در کرمانشاه هم برقرار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار