ترانه کامیاب در مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور در تیم تهران بازی می‌کند تا باز هم ضعف مدیران ورزشی مازندران و عدم پایبندی به وعده‌ها نمایان شود.کامیاب قهرمانی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی را دارد و از این حیث در کشور تاریخ ساز است.
کد خبر: ۹۹۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ 06 September 2021

به گزارش تابناک مازندران ترانه کامیاب ورزشکار بابلسری در گفتگو با خبرنگار ما در مورد حضورش در تیم کانوپولوی تهران در مسابقات قهرمانی کشور ، گفت : از سال ۹۲ تا ۹۶ در تمامی مسابقات قهرمانی کشور برای تیم تهران و در مسابقات لیگ برای استان اصفهان بازی کردم.

قهرمان تاریخ ساز بابلسری با اشاره به اینکه برای بازی‌های آسیایی در سال ۹۷ و ۹۸ از مازندران به مسابقات اعزام شدم ، افزود : در سال ۹۷ مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی جاکاراتا اندونزی و در سال ۹۸ به مقام سوم مسابقات آسیایی چین رسیدم و این افتخارات برای مازندران رقم خورد، اما دیده نشد.

ترانه کامیاب بدست آوردن مدال توسط ورزشکار را برای مسئولان استان تنها عکس گرفتن با ورزشکاران دانست و به بی‌مهری مسئولان اشاره کرد و گفت : مسئولان استان مازندران بارها وعده دادند اما آن وعده‌ها تنها در مصاحبه‌هایشان گفته شد و برای انجام آن وعده‌ها هیچ اقدامی نشد ، الان می‌پرسید چرا کامیاب برای مازندران بازی نکرد و نمی‌کند ؟

قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی با عنوان اینکه من یک مازندرانی هستم ، تصریح کرد : مازندران زادگاه من است و هرجا که بازی کنم آخرش من یک مازندرانی هستم ، می‌شود بپرسم برای کدام مسئول مهمه که من کجا بازی کنم؟

وی در آخر از تغییرات خوبی که در هیات استان رخ داده حمایت کرد و گفت : امیدوارم با تغییراتی که در هیات استان صورت گرفته ورزشکاران حمایت شوند و اتفاقات خوبی برای ورزش و ورزشکاران رشته قایقرانی رقم بخورد.

گزارش : مرتضی_علیزاده خبرنگار تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار