کد خبر: ۹۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 22 September 2015
رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان از توزیع 2 هزار و 146 عدد نوشت‌افزار کیف، دفتر و ... در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق محروم و نیازمند استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: توزیع انواع نوشت‌افزار در مناطق محروم گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، یونس تجربه‌کار بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از مدارس مناطق محروم این شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اظهار کرد: امسال توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی گیلان است.

وی از توزیع 2 هزار و 146 عدد نوشت‌افزار شامل انواع کیف، دفتر و ... در مناطق محروم و نیازمند گیلان خبر داد و افزود: کمک به مردم در مناطق محروم از سیاست‌های سازمان بسیج سازندگی است.

تجربه‌کار در ادامه با بیان اینکه ارائه ویزیت رایگان به روستائیان و مردم نیازمند در مناطق محروم از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی گیلان است، تصریح کرد: عصر امروز بیمارستان صحرایی شهید یونس رودباری به منظور ویزیت و درمان رایگان محرومان در بخش بره‌سر رودبار برپا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان به ارائه خدمات پزشکی به 4 هزار و 58 نفر بیمار در مناطق محروم استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال 93 در هفته سلامت، آزادسازی خرمشهر، هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، روز پزشک و ...  138 نفر خدمات درمانی را در مطب‌های شخصی و مراکز درمانی به نیازمندان ارائه کردند.

وی با اشاره به برپایی دو بیمارستان صحرایی و ثابت در روستاها و مناطق محروم گیلان در سال 93، بیان کرد: تسال گذشته تعداد 14 هزار و 804 نفر از خدمات پزشکی توسط 302 نفر پزشک در قالب 46 گروه پزشکی در روستاهای آستارا و لاهیجان برخوردار شدند.

تجربه‌کار اعزام گروه‌های بهداشتی درمانی تک‌تخصصی به مناطق محروم را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 20 نفر در قالب هشت گروه پزشکی به 803 نفر در مناطق محروم و کم برخوردار خدمات رایگان بهداشتی ارائه کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه تعداد 552 گروه بهداشتی درمانی به روستاها و مناطق محروم استان در سال گذشته اعزام شدند، یادآور شد: تعداد 2 هزار و 260 نفر پزشک فوق تخصص، متخصص، دندان پزشک، پزشک عمومی، مشاوره، داروساز، پیراپزشک و ... به 27 هزار و 426 نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه کردند.

تجربه‌کار از اعزام اردوهای حلقه صالحین محله‌ها و کارمندان به مناطق روستایی و محروم گیلان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 19 هزار و 392 نفر در قالب اردوهای یک‌روزه کارمندی توسط یک‌هزار و 120 حلقه برای کمک در کاشت و برداشت محصول برای افراد بی‌بضاعت، زیباسازی محیط زیست، کمک در ساخت مسجد، مدرسه، پایگاه مقاومت، ویزیت رایگان و ... به روستاها و مناطق محروم استان اعزام شدند و این روند در سال جاری ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
با سلام میشه لطفا مناطق محروم استان گیلان را که مردم ان نیازمند کمک می باشند را ذکر نمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار