استاندار کرمانشاه اخلاص، تقوا، تعهد، ایمان، کار جهادی ، مردم­داری و ساده زیستی را از ویژگی های بارز شهیدان والامقام «رجایی و باهنر» برشمرد و هفته دولت را به خدمتگزاران، کارگزاران و همه تلاشگران صدیق و خدوم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۸۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 24 August 2021

 به گزارش تابناک کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» با صدور پیامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اتحاد، انسجام و وفاق ملی برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی با تقویت گفتمان بین مردم و دولت امروز ضرورت دارد و با تلاش شبانه روزی و جهادی خدمتگزاران و دولتمردان می توانیم مسیرهای توسعه و تعالی استان را با همدلی و همراهی ادامه بدهیم.
استاندار کرمانشاه گفت: رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی، ساده زیستی بود که تبدیل به یک الگوی ماندگار شده است و بر همین اساس هفته اول شهریور ماه به پاس این منش های والا و به منظور نهادینه شدن این فرهنگ جهادی و به یاد اسوه های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی و انقلابی مردم " شهیدان رجایی و باهنر" به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: از ویژگی های شخصیتی این شهیدان می توان به تعهد و پیوند ناگسستنی به آرمان های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد که با تلاش، رشادت و دلیری برای حل مشکلات دلسوزی و کوششی وصف ناپذیر داشتند و در نهایت ساده زیستی و مردمی بودن در راه اعتلای انقلاب و در حین خدمت توسط مزدوران به شهادت رسیدند. بی شک راه این عزیزان که در دوران سخت مسیر مبارزه را با توفیق و سربلندی پشت سرگذاشته بودند و برای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند امروز نیز توسط کارگزاران خدوم ملت با جدیت بیشتری ادامه دارد.
وی افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد این شهیدان والامقام و پاسداشت خدمات ماندگارشان که از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مظهر علم و عمل بودند امروزه بسیار ضرورت دارد و نام نیک این عزیزان پاسدار فرهنگ شهادت و گفتمان انقلاب است که در تاریخ ماندگار شد و به راستی اندیشه ها و اعتقادات مکتبی شهید رجایی و باهنر الگوی رفتاری مدیران و کارگزاران است.
مقام ارشد استان تأکید کرد: هفته دولت فرصتی است برای اتحاد ملت و دولت و وفاق براي سربلندي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامي و بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام و دولت که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و با وجود تنگناهای اقتصادی مسیر توسعه و پیشرفت و توسعه کشور را با قدرت و توان بیشتری ادامه داده و کارگزاران و خدمتگزاران خدوم مردم نیز در استان کرمانشاه با تلاش دوچندان برای بهبود اوضاع تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد و بر اساس اسناد توسعه ای تدوین شده مسیر پیشرفت این دیار با همدلی و همراهی تداوم خواهد یافت.
بازوند تصریح کرد: انتظار می رود مدیران و مسوولین پرتلاش دستگاه­های اجرایی ضمن پاسخگویی مستمر به مردم، برنامه ها، خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمان جهادی و انقلابی را تشریح و اطلاع رسانی نمایند و ابعاد مختلف این موفقیت ها را با لحاظ داشت شرایط سخت و دشوار فعلی تبیین کنند و با تقويت انسجام و وحدت ملي و ايجاد همدلي و همكاري بين تمام اركان شرایط لازم را برای تقویت امید مردم که دشمنان هدف گرفته شده است با درایت و تلاش بیشتر فراهم نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: هفته دولت فرصتی است که رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمات دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران و زحمت کشان نظام جمهوری اسلامی درود بفرستیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، مومن و مجاهد دولت، زحمات و تلاش های شبانه روزی همه دولتمردان، کارکنان، کارگزاران خدوم و صدیق را ارج نهاده و از اهتمام جدی همه همکاران دلسوز، متعهد و پرتلاش استان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و توفیق روزافزون خادمان شریف و انقلابی در دولت سیزدهم را در تحقق آرمان‌های والا و اصیل بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) در پرتوی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آستان خداوند سبحان خواستارم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار