عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم از ما نظافت و زیبایی شهر را می خواهند و اگر این مختل شود باقی کارها بی ثمر است؛ گفت: اکنون دستور اصلی گردش شورای شهر، رفت و روب شهر است که متاسفانه این موضوع، پیش پا افتاده ترین مسئولیت شورای اسلامی شهر است.
کد خبر: ۹۸۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 22 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، ناصر امانی روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در هر جلسه ما تذکر می دهیم اما تذکر تا حدی خواهد بود و اگر ببنیم این روند ادامه دارد، از باقی اختیارات قانونی استفاده می کنیم.

وی یادآورشد: در جلسه ای که معاون فرهنگی و اجتماعی به شورا آمد و گزارش داد، یکی از حوزه هایی که مورد سوال و انتقاد قرار گرفت، موضوع نظافت و رفت و روب شهر بود که تعدادی از اعضا و خودم سوال داشتیم.

امانی اظهارداشت: واقعیت این است که در این حوزه وضعیت مناسبی نداریم، ما مخازن زباله مان خوب نگهداری نمی شود و زباله ها در اطراف آن انباشته شده و ضد عفونی و نظافت این زباله ها نیز به درستی انجام نمی گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: من فکر می کنم یک ناهماهنگی بین حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مناطق و نواحی وجود دارد، چون قرارداد را مناطق منعقد می کنند و نواحی نظارت دارند و به طبع ما نخستین مسئول را در این زمینه شهردار منطقه می دانیم اما معاون خدمات شهری مسئول نظارت کلان بر رفت و روب است و اعتبار و قراردادها او تایید می کند و سازمان مدیریت پسماند در این حوزه مسئولیت دارد و توقع داریم به زودی معاونت خدمات شهری و مدیرعامل سازمان پسماند این نا بسامانی را مدیریت کنند.

وی افزود: ما در ۲ ماهه آخر شهرداری متوجه شدیم که تعداد زیادی تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده است، تعجب کردم که تمام ستون های پل صدر پر از تابلوهای تبلیغاتی است و باید سوال کرد که چه اتفاقی افتاد که سازمان زیبا سازی در ۲ ماهه آخر این دوره این تعداد قرارداد بست و اجازه داد که از فضاهای باز شهر استفاده کنند.

امانی خاطرنشان کرد: یک سری اشکالات بصری وجود دارد و من خودم هم دیدم که نمادهای عاشورایی و حسینی هم املاهای غلط و واضحی دارند که موجب تمسخر حوزه مدیریت شهری می شود و به نظر می آید در سازمان زیباسازی شاهد یک آشفتگی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار