با توجه به نیاز بیماران جدید کرونا به‌تخت‌های بستری، مرکز بستری بیماران کرونایی دریکی از مدارس قم ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 22 August 2021

به گزارش تابناک قم،دکتر محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به کمبود تخت بستری و همچنین شدت گرفتن بیماری و نیاز مردم به‌تخت‌های بستری، مرکز بستری بیماران کرونایی در ورزشگاه یکی از مدارس قم دایر خواهدشد.

محمد رضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به‌همراه محمود پرهام ،معاون درمان این دانشگاه و رئیس مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی - امیرالمومنین (ع) قم از این مرکز جدید بستری بازدید کردند و مقرر شد تا هر چه سریعتر در صورت نیاز این مرکز راه اندازی شود.

بر اساس این گزارش جلسه‌ای نیز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، رئیس مجمع خیرین سلامت و همچنین مدیران هلال احمر استان برگزار و مقرر شد تا موضوع تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی که در منازل بستری هستند، ساماندهی شود.

در این جلسه مقرر شد تا مرکز جامع تامین و توزیع اکسیژن بیماران کرونایی در قم ایجاد و با کمک خیران کپسول‌های اکسیژن و ملزوم‌های آن تامین و در اختیار بیماران کرونایی قرار داده شود.

بنابر این گزارش، رئیس علوم پزشکی قم ضمن بازدید از کارخانه تولید اکسیژن استان، از خدمات ارزشمند کارگران این مجموعه قدردانی و خطاب به‌آن‌ها گفت: کار ارزشمند و جهادگونه بسیار ثمر بخش بوده و در نجات جان انسان‌ها تاثیر دارد.

او افزود: بیماران کرونایی به‌اکسیژن نیاز دارند که تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران بخشی از مشکل‌ها و استرس‌های خانواده آن‌ها را برطرف خواهد کرد، و این کارخانه باید با تمام قوا در خدمت مردم و بیماران باشد.

مرکز فوق در سه شیفت کاری در حال فعالیت است و روزانه بیش از ۳۰۰ کپسول اکسیژن مورد نیاز همشهریان را شارژ می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار