رئیس پلیس راهور استان از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز در سراسر استان خبرداد.
کد خبر: ۹۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 15 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ"سید علی حسینی" افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از دوشنبه ۲۵ مرداد الی شنبه ۳۰ مرداد تعطیلی سراسری در کشور و به تبع آن در استان اعمال می‌شود.
وی یادآورشد:بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از ساعت ۱۲ ظهر امروز (۲۴ مرداد ماه ) تا پايان روز پنجم شهریور منع تردد بین استانی اعمال شود و خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیربومی به تمام شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.
وي با بيان اينكه منع تردد شبانه در تمام شهرهای استان از ساعت ۲۲تا ۳ بامداد کماکان ادامه دارد،‌افزود: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه از درجه اعتبار ساقط است و تنها هموطنانی که از این تاریخ به بعد از فرمانداری ها و آن هم براي موارد بسیار ضروری و در مدت زمان محدود مجوز دریافت کننداجازه تردد دارند.
سرهنگ حسینی با اشاره اينكه در محدودیت‌های پیش‌رو، علاوه بر تشدید طرح‌های قبلی، انسداد "فیزیکی" نیز در نقاط معین با حضور عوامل انتظامی صورت می‌گیرد، گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در تمامي خروجی‌ها و ورودي استان، ممنوعیت تردد وجود دارد و اجازه خروج و ورود پلاك هاي غيربومي داده نخواهد شد.
وی افزود: ممنوعیت تردد به به شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال و نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه داشته و كليه خودروهايي كه در اين مدت اعمال قانوني مي شوند، تا يكماه فرصت پرداخت داشته و در صورت عدم پرداخت، جريمه هاي آنان دو برابر می شود.
این مقام مسئول اظهار داشت: در این محدودیت های جدید کرونایی علاوه بر اعمال قانون خودروها در مبادی ورودی و خروجی شهرها ، در فاصله بين شهر ها نیز توسط دوربین هاي ترافيكي، اعمال قانون بصورت هوشمند انجام می پذيرد.
رئیس پلیس راهور استان مرکزی به شهروندان توصيه کرد: ضمن تاکيد به رعايت قانون و مقرارت رانندگی از تردد ها و مسافرت های غیر ضرور خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار