مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم عنوان کرد :
اروجی گفت:تمامی دستگاه‌ها باید با هم افزایی و همکاری در روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان قم سهیم باشند.
کد خبر: ۹۸۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 15 August 2021

به گزارش تابناک قم، محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه ۱۸ ماه است که کار درمان و مدافعان سلامت درگیر شیوع بیماری کرونا در مراکز درمانی کشور هستند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: تمامی دستگاه‌ها باید با هم افزایی و همکاری در روند کاهشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان سهیم باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه گروه‌های شغلی ۲، ۳و ۴ از دوشنبه به مدت شش روز تعطیل خواهند بود، افزود: منع تردد بین استانی نیز از ساعت ۱۲ شب ۲۴ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اروجی با تاکید بر اینکه با توجه به اتخاذ تصمیم‌ها تمام دستگاه‌ها موظف به اجرای محدودیت‌ها در تمام زمینه‌ها خواهند بود و ضوابط اجرایی به دستگاه‌های مختلف نیز ارجاع داده خواهد شد، ادامه داد: ادامه دار بودن محدودیت‌ها در گروه‌های شغلی و تردد‌ها بستگی به میزان افراد مبتلا به کرونا خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه مردم باید تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: تمام تلاشمان را در زمینه‌های مختلف به کار خواهیم گرفت تا شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش تعداد مبتلایان در استان قم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار