نماینده خرم‌آباد و چگنی:
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه‌ها جای آزمون و خطا و تجربه اندوزی نیست لذا در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، گذشته این افراد و برنامه هایشان برای حل مشکلات را مد نظر قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۹۸۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 13 August 2021

به گزارش تابناک لرستان، "مرتضی محمودوند" روز جمعه در گفت‌وگو با اهالی رسانه اظهار داشت: حل مشکلات کشور نیاز به مدیران جهادی و پرتلاش دارد تا بتوانیم از این مقطع حساس کنونی بخوبی عبور کرده و کشور را به سرافرازی برسانیم.

وی با بیان اینکه  همگان به خوبی می دانند که فرزندان لرستان در هر مسئولیتی همیشه منشا تحول و پیروزی برای کشور بوده اند اظهار داشت: متاسفانه در دولت های گذشته از این نیروها استفاده شده و امیدواریم در دولت آقای رئیسی در سطوح بالای مدیریتی از افراد توانمند مناطق لرنشین استفاده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه همگرایی و اتحاد خوبی را در مجمع نمایندگان استان شاهد هستیم و اکنون با برگزاری جلسات مستمر و هم اندیشی ، فضایی امیدوار کننده برای توسعه استان شکل گرفته است.
محمودوند یادآور شد: پر واضح است که تلاش ها زمانی به نتیجه مطلوب می رسد که مسئولان بویژه نمایندگان همصدا و متحد باشند و این همصدایی و اتحاد قطعا می تواند بر هر لابی و مافیا غلبه کند و حقوق مردم لرستان گرفته شود و بالعکس آسیب و شکست جدی آنجایی است که منیت،لجاجت و خودمحوری وجود داشته باشد.

محمودوند تاکید کرد: در مدتی که افتخار خدمتگزاری مردم شریف را داشته ایم، تلاش های بی وقفه و حمایت های دلسوزانه نماینده ولی فقیه قوت قلب‌ ما بوده ودر هر مساله ای که این سید عالیقدر ورود کرده اند، کار بهتر و موثرتر پیش رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار