موحد از فوت ۲ بیمار کرونایی در جهرم خبر داد و گفت: با فوت این بیماران شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به ۲۲۷ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۸۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدجواد موحد» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به ۲۱ هزار و ۱۷۱ نفر رسیده است، گفت: روند بیماری در شهرستان جهرم و در موج پنجم کرونا روز به روز در حال افزایش است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم، افزود: روند ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان جهرم ادامه داشته به نحوی که امروز ۱۷۵ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به کرونا پس از ویزیت توسط پزشکان و تحت نظارت آنها، ادامه درمان خود را در منزل و به صورت قرنطینه خانگی سپری می کنند، بیان کرد: در حال حاضر تعداد هزار و ۸۰۹ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی طول درمان خود را سپری می کنند.

 

موحد همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از بیش از ۲۱ هزار بیمار شناسایی شده کرونایی در شهرستان جهرم تعداد ۱۹ هزار و ۶۹ نفر به بهودی کامل رسیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد ۶۶ هزار و ۶۵۹ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۲۱ هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بیمارانی که اکنون در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند اشاره کرد و گفت: این بیماران ۱۸۹ نفر بوده که تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند.

 

ارجمند ادامه داد: از این تعداد بیمار بستری در بیمارستان پیمانیه، ۱۸۰ بیمار در بخش های عمومی و ۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی همچنین با اشاره به بیماران ترخیص شده از بیمارستان نیز گفت: روز گذشته تعداد ۱۶ بیمار از بیمارستان ترخیص شده اما ۳۳ بیمار جدید در بخش کرونای این مرکز درمانی پذیرش شدند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز شاهد فوت یک بیمار خانم و یک بیمار آقا از شهرستان جهرم بودیم و در مجموع تا کنون ۲۲۷ بیمار با ابتلا به بیمرای کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

ارجمند در پایان از مردم خواست چنانچه دارای علائم خفیف سرماخوردگی هستند، حتما خود را قرنطینه خانگی کرده تا سلامت دیگران را به خطر نیندازند.

پایان پیام/691

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار