مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز ورزشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 09 August 2021

محمد مولوی، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، مراسم عزاداری با درنظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی جامعه و نیز تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بیان کرد: این مراسم به مدت ۱۰ شب از دوشنبه 18 مرداد تا پنجشنبه 28 مرداد، همزمان با نماز مغرب و عشا، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد واقع در چهارراه خیام (بولوار فردوسی- بین میدان جانبار و میدان فردوسی) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تمامی محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) می‌توانند در این مراسم شرکت کنند، اظهار کرد: در این مجلس سوگواری، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی به سخنرانی خواهد پرداخت و دکتر هاشم دائمی و جناب سبحان صادق‌زاده مداحان مراسم هستند.
او ادامه داد: اجرای برنامه‌های تعزیه‌خوانی، تئاتر آیینی، آیین دمامه زنی همراه با مداحی و ویژه برنامه کودکان حسینی از جمله بخش‌های اجرایی این مراسم خواهد بود.

مولوی تاکید کرد: با هدف عدم ایجاد ترافیک و رفع دغدغه عزاداران محترم، پارکینگ در داخل مجموعه در نظرگرفته شده و نیز فضای لازم برای تمامی عزاداران اعم از خواهران و برادران فراهم شده است.
وی با بیان اینکه پویشی با هشتگ #در_پناه_حسین همراستا با برپایی مراسم در حال شکل‌گیری است، گفت: این‌ مراسم مذهبی به همت هیئت مذهبی خدام الحسین(ع) و موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برپا گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار