رحمانیان با اشاره به اینکه ابتلای بیماری کرونا در شهرستان جهرم به جوانان رسیده است، عنوان کرد: موضوع نگران کننده پایین آمدن سن فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان است.
کد خبر: ۹۸۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 07 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان» با اشاره به وخیم بودن وضعیت شهرستان جهرم در موج پنجم بیماری کرونا، گفت: دیر مراجعه کردن به پزشک باعث فوت یکی دیگر از بیماران شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به وضعیت فوتی ها و قربانیان ناشی از این بیماری، افزود: فوت چهار همشهری در طی ۲ روز بسیار نگران کننده بوده و نشان دهنده وضعیت بحرانی شهرستان از لحاظ شیوع کرونا است.

 

وی با اشاره به اینکه ابتلای بیماری کرونا در شهرستان جهرم به جوانان رسیده است، عنوان کرد: موضوع نگران کننده پایین آمدن سن فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان است.

 

رحمانیان با تاکید بر افزایش روزانه مبتلایان به این بیماری، خاطرنشان کرد: در ۲ روز گذشته ۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر ثبت شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه همچنان آمار بستری بیماران در بخش های کرونا افزایشی است، عنوان کرد: اغلب مراجعه کنندگان به درمانگاه های شهرستان های جهرم و خفر از جوانان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه دورهمی ها سبب انتشار بیماری کرونا شده است، تصریح کرد: همه گیری بیماری در جهرم به صورت خانوادگی است.

 

رحمانیان در پایان به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمانی که واکسیناسیون به تمام گروه های سنی نرسیده، چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار