با حضور علیرام نورائی؛
دبیرخانه مرکزی بنیاد ملی کرامت با حضور علیرام نورائی در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 29 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، ظهر امروز دبیرخانه مرکزی بنیاد ملی کرامت در مشهد طی مراسمی با حضور علیرام نورائی، بازیگر توانمند و ارزشی کشورمان افتتاح شد.
یاسرظریفی، دبیرکل بنیاد ملی کرامت در این مراسم گفت: در دوره دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه، در عرصه جنگ سخت جوانان ایران خوش درخشیدند و برای حفظ خاک و ناموس‌شان از جان‌شان گذشتند. نزاع دیگری در قالب جنگ نرم نیز در جریان است که خاکریزآن فضای مجازی و رسانه‌ است و افسران و ژنرال‌‌های آن نیز جوانان انقلابی و اصحاب رسانه و هنر هستند.

وی افزود: در عرصه سینما و تلویزیون و در قاب هنر، بازیگران انقلابی همچون علیرام نورائی از آبرو واعتبارخود در این جنگ نرم گذشته و با تمام وجود پای اعتقادات و ارزش‌های خود ایستاده اند.
ظریفی یادآور شد: ما در بنیاد ملی کرامت برآنیم تا از این افسران و سرداران عرصه جنگ نرم که در راستای اعتلای کرامت ایران وایرانیان هزینه داده‌اند، تجلیل کرده و قدردان زحمات و ایثارگری‌های آنهاباشیم.

دبیرکل بنیاد کرامت تصریح کرد: با این اقدام امیدواریم آغاز کننده یک جریان و ایجاد کننده یک موج باشیم، برای حمایت و پشتیبانی از عزیزانی چون علیرام که پای نظام و ارزش‌های آن ایستاده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار