نایب رئیس هیات کشتی استان سمنان گفت: امیرحسین رهنما داور بین‌المللی استان سمنان در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان در مجارستان قضاوت می‌کند.
کد خبر: ۹۷۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 18 July 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان محمدرضا نادعلیان نایب رئیس هیات کشتی استان سمنان گفت: رهنما به همراه تیم ملی کشتی ایران بیست و پنجم تیر عازم مجارستان شد.

وی ادامه داد: رهنما دارای کارنامه داوری درخشان است و از داوران درجه یک بین المللی کشور و مایه افتخار جامعه کشتی استان سمنان است.

نایب رئیس هیات کشتی استان سمنان بیان کرد: رهنما از بیست و ششم تیر تا ششم مرداد برای داوری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان در مجارستان حضور خواهد داشت.

نادعلیان تصریح کرد: ورزشکاران رشته کشتی در استان سمنان با وجود کمبود‌ها در عرصه ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند و امید است با موفقیت رهنما در داوری این دوره از مسابقات جهانی بر افتخارات استان افزوده شود.

نایب رئیس هیات کشتی استان سمنان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مربی‌گری، کنترل و ارتقای داوران و بازآموزی و دانش‌افزایی مربیان و داوران و همچنین برگزاری مسابقات استانی و اردو‌های تیم ملی از راهبرد‌های این هیات ورزشی برای کسب موفقیت روز افزون است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار