وب سایت‌هایی مانند اسنپ تریپ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ساعت پروازها، امکانات پرواز و قیمت بلیط هواپیما با کلاس‌های پروازی مختلف را در یکجا ببینید و باهم مقایسه کنید.
کد خبر: ۹۷۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 15 July 2021

اگر از کسانی هستید که به دلایل مختلف مثل سفرهای کاری یا ماموریت‌های اداری مجبور هستید زیاد سفر کنید، دانستن ترفند‌های مهم خرید بلیط هواپیما می‌تواند به شما کمک کند تا به مقدار زیادی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کرده و از ایجاد مشکلات و اشتباهات رایج حین خرید بلیط هواپیما جلوگیری کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با چند ترفند ساده اما مهم و کاربردی برای خرید بلیط هواپیما آشنا کنیم. در پایان، یکی از بهترین وب‌ سایت‌هایی که می‌توانید برای رزرو و خرید انواع مختلف بلیط هواپیما مثل بلیط هواپیما سیستمی یا بلیط هواپیما لحظه آخری به آن مراجعه کنید را معرفی خواهیم کرد.

چند نکته ضروری برای خرید بلیط هواپیما

برای انتخاب زمان پرواز، منعطف باشید

اگر می‌توانید زمان سفرتان را در بازه‌های زمانی دو سه روزه، تغییر دهید، می‌توانید با بررسی روزهای بعد یا قبل زمان انتخابی‌تان بهترین و ارزان‌ترین بلیطی را که با بودجه‌تان مطابقت دارد را  تهیه کنید. وب سایت‌هایی مانند اسنپ تریپ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ساعت پروازها، امکانات پرواز و قیمت بلیط هواپیما با کلاس‌های پروازی مختلف را در یکجا ببینید و باهم مقایسه کنید.

تفاوت‌های بلیط‌های مختلف هواپیما را بدانید

خیلی از مسافران، تفاوت‌هایی که میان بلیط‌های مختلف هواپیما، مثل بلیط سیستمی یا بلیط چارتر وجود دارد را نمی‌دانند و این موضوع در خیلی از مواقع باعث می‌شود تا خسارت‌های زیادی را متحمل شوند. برای مثال، وقتی بلیطی با نام بلیط سیستمی به شما فروخته می‌شود باید بدانید که در این نوع بلیط‌ها در صورت کنسلی مبلغی به عنوان جریمه کسر می‌شود و الباقی به حساب شما برگردانده خواهد شد. همچنین قیمت بلیط‌های سیستمی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است که برای افرادی که با خانواده سفر می‌کنند می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

 

برای خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟

هنگام خرید بلیط هواپیما با رعایت چند نکته و استفاده‌ی کامل از امکانات و دسته‎‌بندی‌های موجود در اسنپ‌تریپ می‌توانید بلیط هواپیما را به ارزان‌ترین نرخ بخرید. با عضویت در اسنپ‌تریپ در همه فصول سفر از کمپین‌ها و برنامه‌های تخفیفی باخبر خواهید شد و در لیست مشتریانی که کد تخفیف برای آن‌ها ارسال می‌شود قرار می‌گیرید. همیشه از مدت‌ها قبل بلیط پرواز موردنظرتان را در اسنپ‌تریپ جست‌وجو کنید تا بلیطتان را به بهترین قیمت و با بیشترین تخفیف بخرید. میزان باری که با خودتان حمل می‌کنید را اندازه بگیرید و از ایرلاینی که مناسب وزن بار شماست بلیط بخرید. بعضا ایرلاین‌هایی که بار مجاز بیشتری حمل می‌کنند بلیط‌های گران‌تری دارند. اگر شهر مقصدتان بیش از یک فرودگاه دارد در قسمتی که اسم شهر مقصد را وارد می‌کنید همه‌ی فرودگاه‌ها را جست‌وجو کنید چون معمولا بلیط پروازهایی که مقصدشان فرودگاه اصلی شهر نباشد ارزان‌تر است. اگر محدودیت خاصی ندارید در زمان‌های اوج سفر و فصل‌های شلوغ سفر نکنید. بلیط هواپیما در زمان‌هایی که تقاضای سفر کمتر باشد ارزان‌تر است. در برخی روزهای هفته و برخی ساعت‌ها قیمت بلیط هواپیما کاهش دارد. از مدتی قبل‌تر قیمت‌های هر روز برای بلیط پرواز در مسیر مورد نظرتان را جست‌جو و بررسی کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار