تابناک کهگیلویه و بویر احمد گزارش می دهد:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از تعطیلی باغ های تفریحی سربندان شهر سی سخت به علت شیوع پیک پنجم ویروس کرونا و همچنین پذیرش غیر قانونی مسافران بدون مجوز خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 15 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا مهندس ظفر پریسای گفت در اقدامی تیم گشت ضربت بهداشت محیط شهرستان دنا به همراه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان باغ های تفریحی سربندان شهر سی سخت را به دلیل فعالیت غیر قانونی و نداشتن مجوز در ایام ویروس کرونا پلمپ و افراد را به مراجع قانونی معرفی نمودند.

مهندس ظفر پریسایی: در ادامه افزود نوع ویروس دلتا که در پیک پنجم کرونا وجود داشته باشیوع بالای خود در سطح جامعه افراد بیشتری را مبتلا کرده و شهروندان عزیز در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و اصول و قواعد و پروتکل های بهداشتی به افزایش تعداد مبتلایان این ویروس منحوس کمک بزرگی خواهد کرد.

به گزارش وب دا لازم به ذکر است که تمام باغ های تفریحی در شهر سیسخت حق هیچگونه فعالیت را نداشته و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت از طرف این مکان های تفریحی اداره گردشگری و بهداشت و درمان با مجوز دادستانی شهرستان با آنها برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

تعطیلی باغ های تفریحی سربندان سی سخت+تصاویر

تعطیلی باغ های تفریحی سربندان سی سخت+تصاویر

تعطیلی باغ های تفریحی سربندان سی سخت+تصاویر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار