مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به منظور دستیابی به ارتقاء ایمنی در تردد جاده‌ای و کاهش تصادفات، معاینه فنی خودرو‌ها نظارت‌های میدانی و سیستمی بر روی ناوگان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 14 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه فریبرز کرمی اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای ۶ مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین می‌باشد که در مراکز معاینه فنی خودرو‌ها نظارت‌های میدانی و سیستمی در جهت دستیابی به ارتقاء ایمنی در تردد جاده‌ای و کاهش تصادفات انجام می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲۰ مورد بازدید از مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر انجام و ۱۲ مورد بازدید و بازرسی از مراکز معاینه فنی انجام شده است.

کرمی افزود: در ۳ماه اول سالجاری ۱۲هزار ۹۹۱خودرو ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند که تنها برای خودرو‌هایی که فاقد هرگونه نقص فنی هستند برگه معاینه فنی صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: رانندگان خودرو‌های سنگین باری و مسافری علاوه بر کنترل مستمر خودروی خود، چند روز مانده به اتمام اعتبار معاینه فنی نسبت به کنترل موارد ایمنی و فنی مانند کیفیت آج لاستیک ها، وضعیت چرخ ها، شیشه‌ها و آینه ها، چراغ ها، کمربند ایمنی، اعتبار شارژ کپسول اطفاء حریق، جعبه کمک‌های اولیه، وضعیت باک ها، درب ها، سیستم ترمز خودرو، وضعیت اگزوز و میزان آلایندگی، وضعیت جلوبندی و فرمان، کیلومتر شمار و سایر موارد فنی اقدام کنند تا در مراکز معاینه فنی سنگین موفق به دریافت برگه معاینه شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار