امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: مسئولان به فکر حل مشکل مسکن و افزایش بی رویه اجاره بها باشند.
کد خبر: ۹۷۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 08 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تورم و مشکلات اقتصادی باعث ضعف قدرت خرید مسکن توسط مردم شده در نتیجه مردم به اجاره منزل یا رهن خانه روی آوردند.

وی افزود: از طرفی با وجود کم شدن درآمد مردم رهن و اجاره‌ها بسیار بالا رفته و صاحب خانه‌ها به عنوان منبع درآمد به این قضیه نگاه می‌کنند، چرا که گاهاً تنها منبع کسب درآمد آن‌ها است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه افزایش بی رویه اجاره بها شرعا گناه محسوب می‌شود، گفت: باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود، تا صاحب خانه ضرر نکرده و مستأجر توان پرداخت اجاره بها را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید با ایثار از این مرحله سخت معیشتی که به علت کرونا، تحریم و سو مدیریت پیش آمده خارج شد، ادامه داد: لازم است صاحب خانه‌ها برای رعایت حال مستأجران آن‌ها را جواب نکرده و حداقل یک سال اجاره بها را زیاد نکنند.

مرادی خاطرنشان کرد: مسئولان به فکر حل مشکل مسکن و افزایش بی رویه اجاره بها باشند و با مدیریت جهادی و توان کامل به اوضاع رسیدگی کنند، تا این معضل ایجاد شده را رفع کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دولت باید نظارت کند تا سود جویان و دلالان اجاره بها را بالا نبرند، از طرفی برای تسهیل خرید مسکن تمهیدات لازم انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار