دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد در اجرای ماده ۲۲ از قانون آیین نامه، قرادهای اجاره ای مربوط به املاک مسکونی و اجاره ای تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید می گردد.
کد خبر: ۹۷۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 06 July 2021

به گزارش‌ خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،امین محمدی در جلسه اتاق اصتاف و رییس و مشاوران املاک شهرستان جوانرود افزود: مدت و اعتبار قراردادهای اجاره ای در صورت عدم توافق و تمایل مستاجران به مدت یک سال به صورت خودکار تمدید می گردد و مطابق با اجاره سال ماقبل تا سقف ۱۵ درصد مجاز به افزایش اجاره مسکن می باشند.

وی اظهار داشت: در غیر این صورت بنگاههای معاملاتی ملکی چنانچه به تنظیم قراردادهای خارج از ضوابط اعلام شده اقدام کنند وفق مقررات نسبت به پلمب مکان مورد نظر و در صورت تکرار نسبت به ابطال پروانه از طریق مراجع ذیصلاح اقدام می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود به نحوه تنظیم قراردادهای اجاره ای اشاره و خاطرنشان کرد: قراردادهای اجاره ای اگر در دفاتر رسمی و بنگاههای معاملاتی که دارای مجوز هستند تنظیم نگردد از مزایای قانون حمایت از روابط موجر و مستاجر مصوب سال ۷۶ که ایجاد حق می نماید منجمله دستور تخلیه فوری برای موجر خارج است.

محمدی به التهاب بازار و دلال بازی ها در فضای مجازی اشاره و یادآور شد: اشخاصی که از طریق فضای مجازی به خرید و فروش و اجاره املاک مسکونی و تجاری اقدام نمایند از طریق پلیس فتا برخورد قضایی و انتظامی به عمل خواهد آمد.

شهرستان جوانرود بابیش از ۷۵ هزار نفر در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار