مدیرعامل آبفا کردستان در جلسه با اعضای کمپین مطالبه آب شرب مطلوب مردم سنندج:
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در دیدار با اعضای کمپین مردم نهاد مطالبه آب شرب مطلوب مردم سنندج گفت: از همه متخصصان؛ کارشناسان؛ اهالی فن و صاحبنظران و سازمان‌های مردم نهاد درخواست داریم تا شرکت آبفا را در پیگیری پروژه تامین هرچه سریعتر آب باکیفیت برای مرکز استان یاری کنند
کد خبر: ۹۷۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 04 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، این جلسه روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این جلسه مهندس تخت شاهی با اشاره به اینکه اصلیترین ماموریت آبفا در حال حاضر ارتقای کیفیت آب شرب سنندج است، گفت: همانگونه که همگان می‌دانند تغذیه گرایی در سد قشلاق زمینه ساز ایحاد طعم و بو در آب شده است.
وی با یاداوری آغاز پروژه انتقال آب از سد آزاد به سد قشلاق و پس از آن شروع پروژه انتقال آب از سد آزاد به مجتمع تصفیه خانه آب شرب سنندج گفت: امیدواریم این پروژه که به مدیریت شرکت آب و نیرو انجام می‌شود با تامین اعتبار لازم هرچه سریعتر بهره برداری برسد.
مهندس تخت شاهی با اشاره به مطالبه گری شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد در این خصوص و نقش آن در توجه بیشتر به اجرای پروژه تامین آب باکیفیت در سنندج گفت: هدف از برگزاری جلسه با این‌کمپین نیز استفاده از پتانسیل آن است و امیدواریم خروجی این نشست‌ها تجربه‌ای برای استان و حتی برای کشور باشد.
مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: این کمپین و سایر سازمان‌های مردم نهاد مانند چشم شرکت و  حتی وزارت نیرو هستند و معتقدم با یک کار جمعی و مدیریت مشارکتی و استفاده از دانش و توانایی همه متخصصان می‌توان سریعتر به نتیجه دست یافت.
وی همچنین از صدور مجوز آغاز مطالعات ایجاد تصفیه خانه آب شماره ۳ سنندج طی ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با آغاز و سپس تکمیل این پروژه امکان افزایش ظرفیت تصفیه آب در سنندج فراهم شود.
در ادامه این جلسه اعضای کمپین مطالبه آب شرب مطلوب مردم سنندج حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود در خصوص شرایط ارتقای کیفیت آب شرب سنندج پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار