اسماعیل غنیان خبرداد؛
تابناک سمنان: اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی، در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، به جشنواره کارآفرینان برتر استان اضافه شد.
کد خبر: ۹۷۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 03 July 2021

گردشگری و صنایع‌دستی، بخش ویژه چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر - ایرنا

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به تفاوت چهارمین دوره از جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان با دوره های گذشته به رسانه ها افزود: بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شد و امیدواریم با شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه بتوان گامی مؤثر در مسیر توسعه کشور برداشت.

وی از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از روز سه شنبه یکم تیر ماه در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

اسماعیل غنیان افزود: کارآفرینی، شناسایی و ایجاد فرصت های نوآورانه برای تولید ارزش در جامعه است و کارآفرینان نقش مهمی در ایجاد و بسط زیست‌بوم کارآفرینی در هر شهرستان و استان دارند.

غنیان تاکید کرد: کارآفرینان به عنوان پیشگامان توسعه اقتصادی و حتی اجتماعی محسوب می‌شوند که حراست و تقویت آنان از مهمترین دغدغه های خط مشی گذاران است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران زیست بوم کارآفرینی کشور دانست و گفت: این اداره کل به استناد رسالت و وظایف ذاتی خود در سیاستگذاری کارآفرینی و اشتغال اقدام به ارائه فعالیت های بنیادین در مسیر توسعه پایدار و ترویج کارآفرینی کرده است که یکی از مهمترین این اقدامات، برگزاری رویداد ملی جشنواره کارآفرینان برتر است.

غنیان، مهمترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر را استفاده از شاخص های به روز و کامل علمی- تخصصی در انتخاب کارآفرینان شامل نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و همکاری با متخصصان حوزه های مختلف در سراسر کشور جهت امور مربوط به داوری اعلام کرد. 

وی یادآور شد: جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده است که کسب وکارها حدود یک و سال نیم، در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور، با کرونا نیز درگیر بوده اند و قطعا کسب و کارها در این شرایط جهت بقای خویش، نیاز هرچه بیشتری به کارآفرینی، نوآوری و چابکی پیدا کردند و در حقیقت فرصتی برای تقدیر از این کارآفرینان و الگوسازی از آنان به عنوان مدافعان عرصه کسب و کار و تولید، در بین شهروندان به ویژه جوانان و دانش آموختگان است.

غنیان افزود: در سالی که مزین به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری شد، جشنواره کارآفرینان برتر نقش مهمی در پشتیبانی از تولید و کارآفرینان به عنوان پیش‌قراولان عرصه تولید خواهد داشت. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار