فرماندار میامی:
فرماندار میامی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با توجه به شرایط ناشی از کرونا، کیفیت آموزش دانش‌آموزان دچار مشکلاتی شده است، گفت: این آسیب‌ها می‌تواند تبعات داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 29 June 2021

کرونا کیفیت آموزش در میامی را دچار مشکلاتی کرده است

 

 

به گزارش تابناک سمنان  احمد ملایری ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه خانواده‌ای که دانش‌آموز دارد، در راستای پرورش و رشد خصوصیات اخلاقی فرزند خود و تأمین نیازهایش تلاش می‌کند، تاکید کرد: بخشی از پرورش فرزند در خانه و توسط والدین و بخش عظیمی نیز توسط آموزش و پرورش و مدارس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با توجه به شرایط ناشی از کرونا، کیفیت آموزش دانش‌آموزان در کشور و شهرستان میامی دچار مشکلاتی شد و آسیب‌های آموزشی در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند تبعاتی برای دانش‌آموزان داشته باشد، افزود: در این دوران، برخی از والدین با دغدغه و دلسوزی بیشتری پیگیر آموزش فرزندان خود بودند.

فرماندار میامی با بیان اینکه دانش‌آموز فردی با استعداد فراوان است و معلمان و مربیان باید به نحو احسن این استعداد را شکوفا کنند، ابراز کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و هم والدین و هم ما وظیفه داریم تا برای آنان برنامه‌ریزی کرده و آموزش‌های لازم را به آنان بدهیم.

ملایری با بیان اینکه باید کیفیت آموزش را بالا برده و از ظرفیت خیرین و والدینی که تمایل به کمک کردن دارند نیز بهره ببریم، ابراز داشت: با فروش اموال مازاد آموزش و پرورش که اهدایی است مخالف هستیم چرا که می‌تواند منجر به کم‌رنگ‌شدن فرهنگ وقف و اهدا شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع :  مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار