مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت شهرستان آبدانان با ۱۴۶۳ نفر شرکت کننده در ۱۶ حوزه امتحانی آماده برگزاری کنکور سراسری است.
کد خبر: ۹۷۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 29 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید شکراله برزگر اظهار داشت :همزمان با سراسر کشور کنکور سراسری در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیر ماه به مدت چهار روز در شهرستان آبدانان برگزار و آموزش و پرورش این شهرستان به نیابت سازمان سنجش به عنوان مجری تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون مهم اندیشیده است.

وی تعداد شرکت کنندگان در این آزمون سراسری را ۱۴۶۳ نفر عنوان وافزود: از این تعداد ۸۹۲ نفر زن و ۵۷۱ نفر مرد که در ۵ گروه آزمایشی به رقابت می پردازند.

برزگر تعداد شرکت کنندگان در هر رشته به تفکیک برشمرد و گفت: گروه آزمایشی هنر ۸۶ نفر، زبان خارجه ۱۰۸ نفر، علوم ریاضی و فنی ۴۸ نفر، علوم انسانی ۳۶۰ نفر و علوم تجربی ۸۶۱ نفر شرکت کننده دارند.

رییس آموزش و پرورش آبدانان تصریح کرد: این آزمون سراسری در ۱۶ حوزه که آدرس آنها ذکر گردیده و با رعایت تمام پروتکل ها و با نظارت و همکاری پرسنل شبکه بهداشت و درمان در روزهای موعود از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۳ برگزار می شود‌./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار