مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: اعزام نیروهای متخصص این استان برای بازسازی عتبات عالیات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.
کد خبر: ۹۷۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 29 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  جبار دوست‌محمدیان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان گفت: از ابتدای امسال ۱۵ نفر نیروی متخصص جوشکار، سفیدکار، کاشی‌کار، سنگ‌کار، معمار، نصاب داربست، کارگر و آشپز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از استان سمنان به عراق و سوریه اعزام شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: با توسعه واکسیناسیون کرونا ، تا پایان سال ۲۰۰ نیروی متخصص از استان سمنان برای بازسازی عتبات عالیات اعزام شوند.

دوست‌محمدیان گفت: محموله‌های مصالح ساختمانی شامل گچ، آهن‌آلات، قوطی و میلگرد فولادی و دیگر مصالح از استان سمنان به عراق و سوریه ارسال شده است.

رئیس ستادبازسازی عتبات استان سمنان با اشاره به اینکه این استان ، معین سامرا در بازسازی عتبات است گفت : استان سمنان هزینه پروژه‌های عمرانی را در نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و سوریه به میزان ۷۰ میلیارد ریال متقبل شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در سمنان ۳۷ میلیارد ریال کمک‌ خیری برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است افزود: سمنان در جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات جزء استان‌های برتر کشور و امسال برای جذب ۳۵ میلیارد ریال کمک مردمی برنامه ریزی شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان خاطرنشان کرد: هر یک از شهروندان استان سمنان می‌توانند با اهدای حداقل پنج هزار تومان و هر خانواده ۵۰ هزار تومان در بازسازی عتبات عالیات در سوریه و عراق سهیم باشند.

دوست‌محمدیان خاطرنشان کرد: این پروژه‌های عمرانی که استان سمنان در اجرای آن سهیم است شامل اجرای صحن حضرت زهرا در نجف، صحن حضرت زینب در کربلا، ترفیع گنبد‌های حرم امام حسین (ع) در کربلا، حرمین امامین عسگریین در سامرا و همچنین پروژه‌های عمرانی در صحن ائمه اطهار در کاظمین و سوریه است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان ، تعهد ساخت ۲ درب امامین عسگریین و ۲ سقاخانه در عتبات عالیات را دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار