مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال از درآمد بقاع متبرکه استان و کمک‌های خیران صرف تهیه بسته‌های بهداشتی و معیشتی برای خانواده‌های آسیب دیده ازکرونا شد.
کد خبر: ۹۷۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 26 June 2021
 
اوقاف استان سمنان ۶۰ میلیارد ریال به آسیب دیدگان از کرونا کمک کرد

 

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی روز شنبه  ابراز داشت: ضدعفونی بقاع متبرکه، جلوگیری از ایجاد تجمع و بستن ضریح و ایجاد فضای زیارت از راه دور از جمله اقدامات اوقاف و امور خیریه استان سمنان برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بود.

وی افزود: چند ماه ابتدایی شیوع کرونا محفل‌های قرآن خوانی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل شد و بعد از مدتی با آغاز فعالیت در فضای مجازی، قرآن‌خوانی از سر گرفته شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه ۲۰ کانال امام‌زادگان سمنان در فضای مجازی آغاز به کار کرد گفت: پخش زنده قرآن خوانی درکنار ضریح بقاع متبرکه، با استقبال خوبی مواجه شد به طوری که در دوران پسا کرونا نیز فعالیت‌های مجازی ادامه‌دار خواهد بود.

تدینی بیان کرد: بعد از صدور مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی بقاع متبرکه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، محفل‌های قرآن‌خوانی با حضور تعداد محدود به صورت حضوری برگزار شد و با همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان برنامه‌های مختلف به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی که کمبود ماسک و مواد ضدعفونی‌ کننده احساس می‌شد، هرکدام از امام‌زادگان و یا مساجد که ظرفیت داشت، تبدیل به کارگاه‌های تهیه ماسک شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار