کد خبر: ۹۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 26 June 2021

شهر کاشان، یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی محسوب می‌شود. یکی از بهترین کارهایی که در هنگام سفرتان به این شهر زیبا می‌توانید تجربه کنید،‌ امتحان کردن طعم بی‌نظیر غذاهای کاشانی است. در سفرتا به کاشان علاوه بر بازدید از جاذبه‌های متعدد و دیدنی این شهر می‌توانید دلی از عزا درآورید و با چشیدن غذاهای بومی کاشان، لذت بازدید از این شهر تاریخی را دو چندان کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از مهم‌ترین غذاهای سنتی شهر کاشان آشنا کنیم. در پایان یکی از بهترین وب سایت‌ها برای رزرو هتل کاشان مثل اقامتگاه سنتی خانه منوچهری کاشان را به شما معرفی خواهیم کرد.

آبگوشت به، آبگوشت به سبک کاشانی‌ها با رب انار

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهایی که می‌توانید در رستوران‌های سنتی کاشان امتحان کنید، آبگوشت به است. کاشانی‌ها آبگوشت پرطرفدار خودشان را با به و رب انار درست می‌کنند. اگر گذرتان به شهر کاشان افتاد، توصیه می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. آبگوشت به آلو به‌خاطر داشتن به و آلو، غذای شیرینی است که طرفداران خاص خود را دارد.

شفته بادمجان، غذای محبوب کاشانی در فصل گوجه سبز

یکی از غذاهای ترش مزه و خوشمزه کاشانی‌ها در فصل برداشت گوجه سبز، شفته بادمجان است. کاشانی‌ها برای تهیه این غذا، بادمجان و پیاز را با هم سرخ می‌کنند، بعد از اضافه کردن رب گوجه و کمی آب اجازه می‌دهند مواد به خورد هم برود و غذا آماده شود.

مُچه، میان‌وعده‌ای ساده و سالم از خطه کاشان

این غذای سنتی یکی از خوشمزه‌ترین میان وعده‌های کاشانی است که از ترکیب ان خشک کوبیده (ترجیحا نان سنتی)، پنیر، گردو، زیره یا نعنا تهیه می‌شود. این میان وعده خوشمزه، بعد از ترکیب موادی که نام بردیم، به صورت گلوله گلوله آماده مصرف می‌شود.

قیمه ریزه کاشانی، غذای محبوب در فصل سرما

قیمه ریزه که نام دیگرش شفته نخود‌چی است، با آرد نخودچی به شیوه‌های مختلفی طبخ می‌شود و از آنجا که طبع گرمی دارد، غذای مناسبی برای فصل زمستان به حساب می‌آید. جالب است بدانید که اهالی کاشان به گوشت قلقلی، شفته می‌گویند. در این غذا معمولا از یک ماده اولیه ترشی استفاده می‌شود و نام غذا بر اساس آن شکل می‌گیرد، نظیر شفته انار، شفته سماق و غیره.

برای رزرو هتل‌های کاشان، بهترین وب سایت کدام است؟

یکی از بهترین وب سایت‌هایی که برای رزرو هتل در شهر کاشان مثل اقامتگاه سنتی سرای عامری ها کاشان می‌توانید به آن مراجعه کنید، وب سایت اسنپ تریپ است. اسنپ‌تریپ با بهترین قراردادها با هتل‌های با کیفیت شهر کاشان، همواره بهترین قیمت را در قالب پروموشن‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی به مسافران نمایش می‌دهد و با عضویت در سایت و خبرنامه می‌توانید به این پیشنهادهای ویژه دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

اگر به دنبال رزرو هتل‌های ارزان در کاشان هستید می‌توانید در صفحه‌ی رزرو هتل‌های کاشان اسنپ‌تریپ با فیلتر "کمترین قیمت" یا "بالاترین تخفیف" هتل‌هایی را که بهترین قیمت را در تاریخ سفر شما دارند انتخاب و آنلاین رزرو کنید.

 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار